اتهام آزار جنسی به معاون رئيس جمهور امریکا

© AP Photo / Steven Senneمعاون رئيس جمهور امریکا متهم به آزارجنسی
معاون رئيس جمهور امریکا متهم به آزارجنسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عضو سابق اسامبله امریکا از ایالت نوادای این کشور، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق امریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Cut لوسی فلورس؛ عضو مجلس نمایندگان امریکا ار ایالت "نوادا" جوبایدن، معاون رئیس جمهور وقت امریکا، بارک اوباما" را به آزار و اذیت جنسی علیه خودش متهم نموده است.

به گفته وی، این اتفاق در سال 2014 در طول یک رویداد عمومی رخ داد. فلورس گفته است:"احساس کردم او از پشت سر، دست هایش را روی شانه هایم گذاشتم. من تکان خوردم که — چرا معاون رئيس جمهور مرا لمس می کند"؟ 

کتاب خاطرات روابط جنسی ترامپ با بازیگر پورنو بزودی به بازارمی آید - اسپوتنیک افغانستان
کتاب خاطرات روابط جنسی ترامپ با بازیگر پورنو

این خانم در ادامه می افزاید،: «ازاین عمل معاون رئیس جمهور بسیار ناراحت شدم ازاینکه او به من نزدیک شده بود و اما او فقط به نزدیک شدن به من اکتفا نکرد و در نهایت "مرا بوسید" که این کار کاملا مرا شوکه کرد.»
فلورس می نویسد: «از شوک زیاد نه می توانستم کاری انجام دهم و نه هم چیزی بگویم که، در همین وقت از من دعوت شد تا روی استیژ بروم و بدین ترتیب خوشبختانه نجات یافتم.»
در سال 2014 این عضو سابق اسامبله ایالات متحده امریکا 30 سال داشت، در حالی که "جو بایدن" در آن هنگام 71 ساله بود.
این در حالیست که جو بایدن از اعضای ارشد حزب دموکرات اخیرادر مورد شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده «در آینده نزدیک» تصمیم‌گیری خواهد کرد.
آقای بایدن که در دو دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معاون او بود، برای آن که نامزد نهایی حزب دموکرات شود باید با بیش از بیست داوطلب دیگر که تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند رقابت کند.
ورود این سیاستمدار 76 ساله به رقابت‌های درون حزبی، می‌تواند مسیر دموکرات‌ها را برای رقابت با دونالد ترامپ جمهوری‌خواه، از طریق چهره‌های جدید سیاسی یا سنگین‌وزن‌های کهنه‌کار، مشخص کند.
جو بایدن سابقه سال‌ها نمایندگی مجلس سنا را در نیز کارنامه خود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала