آغاز صحنه سازی استفاده از مواد کیمیاوی برای متهم ساختن روسیه در سوریه توسط غربی ها

© REUTERS / Mohamed Abdullahآغاز صحنه سازی استفاده از مواد کیمیاوی برای متهم ساختن روسیه در سوریه
آغاز صحنه سازی استفاده از مواد کیمیاوی برای متهم ساختن روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای ویژه ای سرویس خدمات فرانسه و بلژیک آماده صحنه سازی استفاده از مواد کیمیایی در سوریه جهت متهم ساختن نیرو های هوایی روسیه به حمله به غیر نظامیان در ادلب سوریه می باشند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از آغاز صحنه سازی استفاده ازمواد کیمیاوی بر غیر نظامیان سوریه، جهت متهم ساختن ارتش روسیه می باشند. ویکتور کوپچیشین، جنرال ارتش روسیه ورئیس مرکز آشتی جناح های مخالف سوری در جمع خبرنگاران گفت، نمایندگان سرویس های اطلاعاتی غربی در حال حاضر جلسه‌ای را دررابطه به جزئیات این تحریکات باتروریست های منطقه برگزار نموده اند.
جنرال ارتش روسیه اعلام کرد که براساس اطلاعات دریافت شده از سوی مرکز، شبه نظامیان در شهر ادلب در حال آماده کردن تحریکات مواد کیمیاوی برای متهم کردن نیروهای هوایی و فضایی روسیه و نیروهای دولتی سوریه به استفاده از مواد سمی علیه غیرنظامیان هستند.
وی گفت؛ جهت آماده سازی این تحریکات، نیرو های ویژه فرانسه و بلژیک به منطقه رسیده اند. تحت نظر این نیرو ها، یک جلسه مشترک با نمایندگان گروه های تروریستی «حراس الدین و حیات تحریر الشام» برگزار گردید.
همچنین گروه موسوم به «کلاه سفید ها» نیز در باره سازماندهی این تحریکات " که به احتمال زیاد جهت متهم ساختن نیرو های روسیه و ارتش سوریه علیه غیر نظامیان آماده می گردد" گفتگو های مقدماتی را برگزار نمودند.
جنرال گفت، در این نشست درباره سازماندهی فلمبرداری های مقدماتی، در باره " ادعای استفاده از مواد سمی توسط روسیه و سوریه علیه غیر نظامیان " مورد بحث قرار داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала