جنرال امریکایی: به حمایت از ارتش افغانستان ادامه خواهیم داد

© Wikipedia / Tech. Sgt. Sharida Jackson, U.S. Air Forceجنرال امریکایی" به حمایت از ارتش افغان ادامه خواهیم داد
جنرال امریکایی به حمایت از ارتش افغان ادامه خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سکات میلر فرمانده عمومی ماموریت حمایت قاطع در افغانستان ابراز داشت که،به حمایت از قوای مسلح افغانستان ادامه داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال اسکات میلر، فرمانده عمومی ماموریت حمایت قاطع در افغانستان در دیدار با رییس اجراییه حکومت وحدت ملی تاکید داشت که به حمایت خود از قوای مسلح افغانستان و مبارزه علیه دهشت‌افگنی ادامه می‌دهیم.  

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، روز گذشته با جنرال سکات میلر فرمانده عمومی قوای حمایت قاطع در افغانستان در قصر سپیدار دیدار کرد.
در این نشست میلر گفت: در حالی‌که از تلاش‌ها برای صلح حمایت می‌نماییم و برای دست یافتن به یک صلح عادلانه و پایدار که خواست تمام مردم افغانستان است تلاش می‌نماییم، به حمایت قاطع خود از قوای مسلح افغانستان و جنگ علیه دهشت‌افگنان ادامه می‌دهیم.
میلر همچنان علاوه نمود که روابط میان افغانستان و ایالات متحده امریکا و اعضای ناتو محکم و استوار بر ارزش‌ها و منافع مشترک می‌باشد و این روابط همچنان ادامه میابد.
رییس اجراییه با قدردانی از تلاش‌های آقای میلر و همکاران بین‌المللی افغانستان دست یافتن به صلح را از آرزوهای مردم و حکومت افغانستان خواند و از تلاش‌های ایالات متحده و دوستان افغانستان در این راستا قدردانی کرد.
عبدالله نیز روابط میان افغانستان متحدان بین‌المللی این کشور به ویژه ایالات متحده را مستحکم و استوار بر ارزش‌ها و منافع مشترک خواند و بر ادامه این همکاری‌ها تأکید نمود.
رییس اجراییه همچنان از تعهد و وعده‌ی جنرال میلر برای حمایت از قوای مسلح افغانستان و مبارزه با دهشت‌افگنی استقبال نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала