عمل وحشیانه یک مرد پاکستانی در حق همسرش که نخواست برای دوستان او برقصد + ویدیو

© AP Photoاقدام عجیب یک مرد پاکستانی در حق همسرش که نخواست برای دوستان او برقصد
اقدام عجیب یک مرد پاکستانی در حق همسرش که نخواست برای دوستان او برقصد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد پاکستانی همسرش را که از رقص کردن در مقابل دوستان وی امتناع نموده بود شدیدا مورد لت و کوب قرار داد و مو های سر وی را کاملا تراشید.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Sun، یک زن 22 ساله پاکستانی به نام اسماء عزیز، از فرط ناامیدی و یأس با نشر یک نوار ویدیویی از سرگذشت غم‌انگیز خود با کاربران سایت های اجتماعی در میان گذاشت.
مقصر این حکایت سرانجام بارداشت شده و اکنون در انتظار جزای اعمال خود است.  

به گفته اسماء شوهر وی "مین فیصل" که فقط شش ماه پس از عروسی به لت و کوب نمودن وی آغاز کرد، با چنین قصاوت و بی رحمی تا هنوز با او برخورد نکرده بود.
این خانم می گوید که شوهرش بار ها دوستانش را به خانه دعوت نموده و برای آنها مجلس شب نشینی فراهم می کرد و خانم وی به عنوان یک زن خوب و حرف شنو باید از آنها پذیرایی می کرد.
بار آخر شوهر اسماء از او می خواهد برای دوستانش برقصد و هنگامی که با جواب رد اسماء بر میخورد، به کمک دوستانش همسر خود را با شدت تمام مورد لت و کوب قرار داده و سر او را می تراشد.
اسما نمی تواند از خانه فرار کند، و سه فرزند خود را در خانه رها کند. این دختر به بیمارستان و پلیس مراجعه نمود؛ ولی ازآنجا که پول نداشت از پذیرش وی خودداری صورت گرفت.
در نتیجه، او ناامید به خانه برگشت و تصمیم گرفت تا ظلم شوهرش را با مردم در میان بگذارد. او یک ویدیو را ظبط و آنچه را بر وی گذشته بود حکایت کرد. این ویدیو به سرعت در همه سایت های اجتماعی پخش و در نتیجه همسر ظالم با دوستانش دستگیر شدند و منتظر حکم محکمه به زندان فرستاده شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала