اعضای کمیسیون برگزاری جرگه مشورتی صلح انتخاب شدند

© Photo / OD / ODاعضای کمیسیون برگزاری جرگه مشورتی صلح انتخاب شدند
اعضای کمیسیون برگزاری جرگه مشورتی صلح انتخاب شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر ارتباطات عمرداوودزی، رئیس دبیرخانه شورای عالی صلح با نشر خبرنامه‌ی می‌گوید، رئیس جمهورغنی، مطابق به حكم شماره 135 به تاریخ (11 حمل) اعضای كميسيون برگزارى لويه جرگه مشورتى صلح را تعیین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانانیوز، در خبرنامه دفتر ارتباطات رئیس دبیرخانه شورای عالی صلح آمده است که اعضاى این كميسيون 19 تن بوده كه عبارت می‌باشند از: «فضل كريم فضل، عبدالوهاب عرفان، عباس نويان، عبدالحق شفق، محمد ايوب رفيقى، عبدالرشيد ايوبى، داوود كلكانى، صديق پتمن، خان جان الكوزى، جماهير انورى، فوزيه ارال، ملالى شينوارى، سيد على كاظمى، امين الدين مظفرى، نسرين اورياخيل، ضياالحق امرخيل، نيلوفر ابراهيمى، سرير احمد برمك و روح الله نيازى».

خبرنامه افزدوه است که بر اساس فيصله كميسيون برگزارى، ضياالحق امرخيل و فوزيه ارال به حيث معاونان، ناديه صالح به حيث منشى و سيد على كاظمى و عبدالرشيد ايوبى، به عنوان سخنگويان اين كميسيون برگزيده شده اند.

قرار است که لویه جرگه مشورتی صلح به تاریخ نهم ماه ثور سال روان به سفارش رییس جمهور غنی، برای روشن ساختن خط های سرخ و حدود تعامل دولت با گروه طالبان در مذاکرات صلح برای چهار روز در کابل برگزار شود و بیش از دوهزارتن از سراسر افغانستان در آن اشتراک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала