پرواز بمب‌افکن‌های روسی بر فراز بحیره‌های ناروی، بارنتز و شمال

© Screenshot: Ministry of defence of the Russian Federationپرواز بمب‌افکن‌های روسی بر فراز بحیره‌های ناروی، بارنتز و شمال
پرواز بمب‌افکن‌های روسی بر فراز بحیره‌های ناروی، بارنتز و شمال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو بمب‌افکن استراتژیک مافوق صوت تو – ۱۶۰ روسی پرواز از قبل برنامه‌ریزی شده بر فراز آب‌های بین‌المللی بارنتز، ناروی و شمال، انجام داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با نشر یک خبرنامه نوشته است: "دو فروند بمب‌افکن استراتژیک توپولوف تو — ۱۶۰ پرواز از قبل برنامه‌ریزی شده بر فراز آب‌های بین‌المللی بحیره‌های بارنتز، ناروی و شمال انجام دادند. در این پرواز جنگنده‌های میگ — ۳۱ بمب‌افکن‌های تو — ۱۶۰ را همراهی می‌کردند".

مقایسه بمب افکن روسی توپولف160 با رقیب آمریکاییش - اسپوتنیک افغانستان
نشنل انترست بمب افکن روسی توپولف 160 را با رقیب امریکایی اش مقایسه کرد

در خبرنامه آمده است که این پرواز بیش از ۱۳ ساعت ادامه داشت. در جریان پرواز، خدمهٔ تو — ۱۶۰ و میگ — ۳۱ در هوا سوخت گیری انجام دادند.

خبرنامه می‌افزاید: "در جریان پرواز جنگنده‌های اف — ۱۶ نیروهای هوایی ناروی و دنمارک همراهی می‌کردند".

وزارت دفاع روسیه خاطر نشان ساخته است که پیلوت‌های نیروهای هوایی روسیه به‌طور مداوم بر فراز آب‌های بین‌المللی شمالگان، اتلانتیک شمالی، بحیرهٔ سیاه و بحیرهٔ بالتیک و همچنان اقیانوس آرام، انجام می‌دهند.

در پایان خبرنامه وزارت دفاع روسیه آمده است: "تمام پروازهای نیروهای هوایی روسیه مطابق با قوانین بین‌المللی حریم هوایی، انجام می‌شوند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала