سرقت مسلحانه در جریان نشرات مستقیم+ویدیو

© AFP 2023 / Andressa Anholeteپولیس برازیل
پولیس برازیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک گروپ از غارتگران برازیلی در جریان نشرات مستقیم رایو SOTاموال و پول مجری و مهمانان برنامه را غارت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، باند مسلح از سارقین محلی سان- پاولو برازیل در جریان برنامه مستقیم داخل استدیو شدند، اموال و پول شخصی مجری و مهمانان برنامه را غارت کردند.

در تصاویر معلوم می شود که در جریان نشر برنامه 5 تن مرد ماسک پوش داخل استدیو می شون، گوینده و مهمانان را با تهدید سلاح مجبور می کنند که تلیفون های موبیل، ساعت و بکس های جیبی خود را بدهند و سپس محل را ترک می نمایند.

 این حادثه در تاریخ 2 اپریل در حدود ساعت 21:00 به وقت محلی رخ داد. دزدان که دست کم پنج نفر بودند به عنوان تحویل دهنده مواد غذائی وارد ساختمان شدند. بنا بر گزارشات حداقل یکی از آنها مسلح بود.

صاحب این شبکه که در را بر روی دزدان باز کرده بود به ایستگاه تلویزیونی محلی "گلوبو تی وی" گفت: آنها گفتند که غذا را برای تحویل آورده اند و از آنجایی که ما معمولا غذا را از بیرون سفارش می دهیم، من به راحتی و بدون ترس در را باز کردم و به آنها گفتم که این غذا برای چه کسی است؟ به محض این که من در را باز کردم، یکی از آنها اسلحه را بر روی سر من گذاشت و به من گفت که برو داخل.

پولیس در زمان حمله تماس های زیادی را از شنوندگان دریافت کرد اما در زمانی که پولیس به استیشن رادیوئی وارد شده بود، مجرمان از ساختمان استیشن رادیوئی فرار کرده بودند. در حال حاضر، ارگانهای تحقیق در حال بررسی ویدیو برای شناسایی دزدان هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала