نماینده مجلس ایران: ارتش امریکا را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست ها قرار می دهیم

© Flickr / DVIDSHUBنماینده مجلس ایران: ارتش امریکا را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست ها قرار می دهیم
نماینده مجلس ایران: ارتش امریکا را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست ها قرار می دهیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در واکنش به قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست تروریست ها گفت: در صورت قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی امریکا، نظامیان این کشور را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست ها قرار می‌دهیم.
پرچم ایران - اسپوتنیک افغانستان
امریکا سپاه پاسداران ایران را سازمان تروریستی اعلام می‌کند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در صفحه تویترش درباره احتمال قرار دادن دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط امریکا نوشت:- "در صورت قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی امریکا، نظامیان این کشور را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست‌ها قرار می‌دهیم".

گفتنی است، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی از عزم دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری امریکا برای وارد کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «گروه‌های تروریستی خارجی» در راستای اعمال فشار حداکثری بر این کشور خبر داد.

منابع وال استریت ژورنال خاطرنشان ساختند، از جمله مایک پومپئو، وزیر خارجه و جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا از این تصمیم حمایت کرده اند.

پیشتر ترامپ اعتبار تحریم های اعمال شده در برابر ایران در سال 1995 را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده بود.

یادآوری می کنیم، که پیوندهای امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ ضمن رد این اتهامات قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی مستقل خود ادامه دهند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала