برادران هندی از به‌هم چسپیده بودن شان، راضی استند

© Photo / Altai Children’s Clinic برادران هندی از به‌هم چسپیده بودن شان، راضی استند
برادران هندی از به‌هم چسپیده بودن شان، راضی استند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوگانگی‌های به‌هم چسپیدۀ هندی که قرار بود تحت عمل جراحی داکتران قرار بگیرند و از هم جدا ساخته شوند از عملیات جراحی امتناع ورزیدند و پیشمان هم نیستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، دوگانگی‌های هندی از ایالت جتیسگر گفتند که از امتناع عمل جراحی که قرار بود آنها از هم جدا ساخته شوند پیشمان نستند.

«شیوانات و شیفرام» دوگانگی‌های به‌هم چسپیده که چندی پیش 18 سالگی سالگرد تولد شان را جشن گرفتند می‌گویند که اکنون ما نمی‌توانیم از هم جدا شویم حتی اگر خواسته باشیم.

آنها می‌گویند که این کار زمانی می‌شد که ما بچه بودیم، و اکنون بسیار دیر شده است.

این به‌هم چسپیده‌ها هندی می‌گویند که داکتران گفته اند دیگر نمی‌توانند ما را از هم جدا بسازند. اما بر هر حال ما نمی‌خواستیم از هم جدا شویم. ما می‌خواهیم که با هم یکجا باقی بماینم. ما یک هدیه منحصر به فرد از خدا دریافت کردیم. از نظر ما، دو بدن داریم، اما یک روح استیم.

بدن برداران در سمت شکم با هم وصل شده اند و به طور که شش، قلب، و دست‌های شان جداگانه دارند. اما معده و پای به‌هم شریک است. آنها به راحتی با فعالیت های روزانه مقابله می‌کنند. و شیفرام همچنان در جمع بهترین دانش‌آموزان در مکتب قرار دارد.

در سال 2014 میلادی ویدیوی از این دوگانگی به‌هم چسپیده هندی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که آنها را در سراسر جهان معروف ساخت. چندین داکتران با آنها تماس برقرار نمودند و به آنها وعده کمک دادند اما این دوگانگی های هندی از عملیات که قرار بود آنها را از هم بسازد امتناع ورزیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала