روش ها برای افزایش سرعت اینترنت بی سیم

© SXCاینترنت
اینترنت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصص شرکت بریتانیایی Virgin Media روش های ویژه را برای افزایش سرعت اینترنت بی سیم پیشنهاد نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه انگلیسی The Sun، این متخصص انگلیس به ویژه به کاربران پیشنهاد می کند که باید به طور منظم حافظه پنهان مرورگر اینترنت خود را تمیز کنند، زیرا این امرممکن است باعث افزایش سرعت اینترنت شود. کارشناس می گوید، علاوه بر این، باید به نسخه مرورگر توجه داشته باشید و در صورت امکان گزینه های جدید را دانلود کنید.
متخصص خاطر نشان ساخته که ، نرم افزار آنتی ویروس نیز سرعت اینترنت را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین به گفته این کارشناس، کاربران باید فقط ازنرم افزاری با کیفیت بالا استفاده کنند. 

افغانستان دارای ارزانترین اینترنت موبایل است - اسپوتنیک افغانستان
افغانستان دارای ارزان ترین اینترنت موبایل است

راه دیگراین است که برنامه های پس زمینه را که باعث کاهش سرعت اینترنت می شوند، باید متوقف نمود. 
علاوه بر این، برای قرار دادن روتر Wi-Fi توجه خاص ضرورت است. برای افزایش سرعت اتصال، می باید سعی نمود روتر را در ارتفاع بالا نصب نمود و همچنان می توان روتر را در جا های که امکان بهتر کارایی آن موجود است؛ قرار داد.

روتر نباید در کنار پنجره قرار داده شود، زیرا در این صورت ، قدرت سیگنال داخل اتاق کاهش می یابد.
متخصص همچنین انتخاب یک رمز عبور را برای شبکه خانگی پیشنهاد نموده می گوید؛ در غیر این صورت، کاربران دیگر قادر به اتصال به شبکه خصوصی خانه خواهند بود و این امر باعث کاهش سرعت اینترنت می شود.
همچنین لازم است که از قرار دادن روتر در نقاط به اصطلاح "سیاه خانه"جایی که دیوارهای ضخیم یا برخی از انواع عایق سیگنال Wi-Fi را مسدود می سازد، جلوگیری شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала