Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

حمله فضایی به کراسنویارسک روسیه + ویدئو

CC BY-SA 2.0 / Lwp Kommunikáció / Ember és aszteroidaحمله فضایی به کراسنویارسک روسیه + ویدئو
حمله فضایی به کراسنویارسک روسیه + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دومین بار متوالی در یک هفته است که مناطق حومه کراسنویارسک با "جرقه های آتشین" فضایی روشن می شود.

به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه 6 اپریل، بسیاری از شهروندان کراسنویارسک روسیه برای دومین بار، شاهد پرتوهای درخشان و جرقه های آتشین از فضا بودند که با انفجارهای همراه بود. ازآنجایی که این رویداد در طول روز به وقوع پیوسته بوده، فیلم های دیدنی بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد.  

مسیر پرواز این جسم آسمانی از سمت منطقه کراسنویارسک بود و جرقه های روشن آتش در منطقه ایرکوتسک دیده شد. به گفته کارشناسان، احتمال پیدا کردن قطعاتی از این شهاب سنگ بر روی زمین بسیار کم است — به احتمال زیاد این شهاب ها به طور کامل سوخته است. اما محل ادعای سقوط شهاب سنگ قبلی ، که در روز 1 اپریل در منطقه "یونوی کراسنویارسک" سقوط کرد، توسط کارشناسان مورد بررسی قرار دارد.
سقوط شهاب سنگ بر زمین یک پدیده غیر معمول نیست. بر اساس اطلاعات منابع مختلف، تعداد اجسام آسمانی که به سطح سیاره ما رسیده است، تا 84 هزار اشیا سنگین تر از 10 گرم در سال اعلام شده است. در عصر تکنولوژی ضبط چنین رویداد ها در همه جا امکان پذیر بوده و این گونه ویدئو ها می تواند به سرعت در دسترس همه قرار گیرد. انتشار فیلم "بشقاب پرنده" در امریکا مثال خوب این واقعیت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала