درخواست خالده پوپل برای اخراج دائمی کرام الدین کریم از فدراسیون فوتبال

© Photo / AFF / AFFکرام الدین کریم
کرام الدین کریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خالده پوپل، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال زنان افغانستان، خواستار بیرون شدن دایمی کرام الدین کریم، از رهبری تیم ملی شد.

به گزارش اسپوتنیک، خالده پوپل مسئول سابق بخش فوتبال بانوان افغانستان، در صحبت با رسانه های آلمان گفته است: "ما از فیفا می خواهیم که راه را برای کرام الدین کریم، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان به صورت دایم العمر از تمام فعالیت های فوتبال منع کند."
کریم متهم به آزارجنسی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان افغانستان است.
پیشتر در اواخر سال گذشته خالده پوپل، بازیکن ومسول سابق تیم فوتبال بانوان افغانستان که اکنون از افغانستان فرار کرد و در خارج از کشور زندگی می کند، در صحبت با یکی از رسانه ها راجع به بدرفتاری های فزیکی از سوی شماری از مقامات فدراسیون فوتبال با دختران تیم فوتبال افغانستان؛ صحبت کرد.
سارنوال کل افغانستان در واکنش به این اتهامات در ماه دسامبر سال گذشته، شش عضو فدراسیون فوتبال افغانستان را از کار معزول کرد که براساس اظهارات یک مشاور اشرف غنی رئیس جمهور، کرام الدین کریم نیز در میان آنها بوده است. فدراسیون فوتبال افغانستان این اتهامات را رد کرده است.
کمیسیون اخلاقی فیفا در 12 مارچ کرام الدین کریم را برای 90 روز دیگر موقتاً از فعالیت های ورزشی منع کرد. بازیکنان زن از تیم ملی فوتبال زنان افغانستان علیه افراد مختلف فدراسیون فوتبال افغانستان، اتهامات آزار های جنسی را وارد کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала