همه کشورهای دنیا در صورت دستگیری نظامیان امریکا، آنها را جهت محاکمه به ایران تحویل دهند

© Flickr / DVIDSHUBهمه کشورهای دنیا در صورت دستگیری نظامیان امریکا، آنها را جهت محاکمه به ایران تحویل دهند
همه کشورهای دنیا در صورت دستگیری نظامیان امریکا، آنها را جهت محاکمه به ایران تحویل دهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو هیأت رییسه مجلس ایران از تهیه طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل در برابر اقدام خصمانه امریکا از سوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی این کشور خبر داد.
تلاش امریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه ایران - اسپوتنیک افغانستان
تلاش امریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کیهان، احمد امیرآبادی نماینده مجلس نمایندگان ایران  روز سه شنبه اظهار داشت: طرح سه فوریتی از سوی فراکسیون امید مجلس تهیه شده که در آن ما این حق را به نیروهای مسلح همه کشورهای دنیا به ویژه ارتش‌های آزادیبخش و جهادی دادیم تا در برخورد با نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی، ایالات متحده و در غرب آسیا اقدام متقابل نظامی کنند. 
عضو هیات رییسه مجلس ایران افزود: همچنین براساس این طرح سه فوریتی، در صورت دستگیری این افراد، آنها را جهت محاکمه به جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند. 
وی گفت: این طرح سه فوریتی از سوی فراکسیون امید تهیه شده که به امضای بیش از 200 نماینده رسیده است.
عضو هیات رییسه مجلس ایران ادامه داد: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نیز طرح دو فوریتی در محکومیت اقدامات خصمانه امریکا در برابر ایران تهیه کردند که این طرح تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد. 
امیرآبادی خاطرنشان کرد: در این طرح دو فوریتی دولت امریکا را پشتیبان تروریست و نیروهای فرماندهی مرکزی امریکا را تروریست و پایگاه‌هایی که در منطقه دارند را به عنوان پایگاه‌های تروریستی می‌شناسیم. 
وی ادامه داد: این طرح دو فوریتی نیز از سوی فراکسیون نمایندگان ولایی تهیه شده و هر دو طرح به بیش از 200 امضا رسیده است بنابراین به احتمال زیاد این دو طرح ادغام می شوند.
 طرح های سه فوریتی توسط نمایندگان مجلس ایران در شرایط کاملا اضطراری و حیاتی برای مقابله سریع یا خسارت حتمی ارائه می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала