گلوله های مرگبار روسی برای بهترین تانک های امریکایی

© Photo / Vitaly V. Kuzminگلوله های مرگبار روسی برای بهترین تانک های امریکایی
گلوله های مرگبار روسی برای بهترین تانک های امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله امریکایی از خطرمرگبار گلوله های روسی برای بهترین تانک های امریکایی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی National Interest در مقاله‌ای نوشت: طراحان روسی توانستند با تولید یک پرتاب کننده زرهی با بدنه جدا شونده، تهدیدی جدی را متوجه تانک های غربی نمایند.
مجله خاطر نشان ساخته که روسیه "گلوله" های را دارا است که بهترین تانک های امریکایی را با خطر مرگبار مواجه می سازد.
براساس گزارش این مجله، سه اسلحه 2A82 کالیبر 125 که در سال 2003 ساخته شده و با 1.2 هزار شلیک آزمایش موفقانه را پشت سر گذاشتند.
در این تسلیحات فشار خروج گلوله از اسلحه افزایش داده شده، که در نتیجه منجر به افزایش سرعت اولیه شلیک، نفوذ و دقت آن شده است.
بر اساس گزارش، توپ 2A82 سرعت شلیک 2 کیلومتر در ثانیه را دارا است و در این فاصله یک گلوله می تواند با انرژی 15 مگاژول از از ضخامت 900 تا 1000 میلی متر نفوذ کند.
قرار بود توپ 2А82 روی تانک «ت-72 و ت-90» نصب شود. اما در نهایت تصمیم گرفته شد این سلاح بر تانک «ت-14 آرماتا» نصب شود که تعداد آنها در ارتش روسیه زیاد نیست.
نشریه امریکایی یادآور شد که در سال 2017، نظامیان روسیه اعلام کردند که سلاح 2А82را قصد دارند بروی تانک مدرنیزه شده «ت-90» نصب کنند.
در مورد تغییراتی که این تانک در مقایسه با دیگر تانک های پیش از خود دارد باید پیش از هر چیز به ماژول برجک جدید آن اشاره کرد که در ترکیب با مجموعه سلاح های قدرتمند خود و یک سیستم کنترل آتش اتوماتیک، به یک ماشین جنگی بی رقیب تبدیل شده است که از قدرت آتش بی نظیری بهره می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала