نقض کپی رایت برای ترامپ دردسر ساز شد +عکس

© REUTERS / Kevin Lamarqueدونالد ترامپ
دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالدترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، با نشر تریلر کمپین انتخاباتی 2020 خود در توییتر موجب نقض کپی رایت شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از BuzzFeed توییتر یکی از ویدئوهای موجود در حساب کاربری دونالد ترامپ؛ رئیس جمهوری ایالات متحده را به علت نقض قانون کپی رایت حذف کرده است و بر همین اساس هم به نظر می رسد باید منتظر حمله ترامپ به توییتر باشیم.  

ویدئوی موجود در حساب کاربری ترامپ حاوی یک موسیقی از فیلم «The Dark Knight Rises» بود و بر همین اساس و با توجه به عدم رعایت قوانین کپی رایت حذف شد.
به نظر می رسد این ویدیو به عنوان بخشی از کمپین تبلیغات انتخاباتی ترامپ 2020 طراحی شده است، اما چون موسیقی ویدئو بخشی از یک فیلم است که تحت حمایت کمپانی فیلمسازی برادران وارنر ساخته شده است، در نتیجه پس از شکایت کمپانی برادران وارنر به علت نقض حقوقشان از توییتر حذف شده است.
ترامپ این ویدئو را با شعار "دوباره امریکای بزرگ را می سازیم" منتشر کرد. در کنار موسیقی دراماتیک از فیلم مذکور در پس زمینه این فیلم تبلیغاتی حاوی تصویری از رقبای سیاسی ترامپ از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق و نامزد حزب دموکراتیک در سال 2016؛ هیلاری کلینتون بود. در کنار این تصاویر متنی با این مضمون نوشته شد: "اول آنها شما را نادیده می گیرند، سپس به شما می خندند و در نهایت شما را نژادپرست می نامند. "
سخنگوی کمپانی برادران وارنر در این باره اعلام کرد: استفاده از موسیقی این فیلم سینمایی کاملا غیرمجاز و ناقض قوانین کپی رایت است. ما در تلاش هستیم با اقدامات قانونی این موضوع را برطرف کنیم.
این کمپانی طی یک دادخواست ترامپ را دعوت کرد تا این ویدئوی دو دقیقه‌ای را که روز گذشته در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود، پاک کند. این کمپانی معتقد است ترامپ با این ویدئو قصد داشت قدرت خود را با باراک اوباما و هیلاری کلینتون مقایسه کند.
این ویدئو بعد از انتشار حدود 2.3میلیون بازدید و بییش از 27 هزار باز نشر داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала