درگیری خونین میان افغان ها و اریتریایی ها درفرانسه

© REUTERS / Gonzalo Fuentesجنگ خونین میان افغان و آفریقایی ها درفرانسه
جنگ خونین میان افغان و آفریقایی ها درفرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درگیری شدید میان افغان ها و اریتریایی ها در یکی از کمپ های مهاجران در شمال فرانسه رخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه فرانسوی "فیگارو" در پی درگیری شدید میان افغان های مهاجر با پناهندگان افریقایی در کمپ پورت دو لا شاپل حداقل 27 تن زخمی شده اند. پولیس فرانسه 17 تن را بازداشت نموده است.
به گفته روزنامه نگاران، نخستین درگیری بین مهاجران متعدد از کشورهای مختلف که در این کمپ زندگی می کنند، در شب 5 اپریل به وقوع پیوست. پولیس وارد صحنه ششد و 5 تن را بازداشت نمود.  

با این حال، چند ساعت بعد، درگیری با اشتراک 50 تن دیگر ادامه پیدا نمود که منجر به زخمی شدن حداقل 27 تن شد. پولیس برای خاموش نمودن این درگیری مجبور شد که از گاز اشک آور کار بگیرد.
تا کنون چندین بار میان پناهجویان افغان و مهاجرین دیگر کشورها در کمپ های مهاجران در فرانسه درگیری‌هایی رخ داده است که شماری از آنها با خشونت همراه بوده است.
دولت فرانسه شماری ازاین کمپ ها را تخلیه کرد، اما نظر به ارقام رسمی دولت فرانسه هنوز هم مهاجران در کمپ های فرانسوی در وضعیت اسف باری به سر می برند.
از ماه ها بدینسو شمار زیادی از پناهجویان افغان و اریتریایی در کمپ پورت دو لا شاپل زیر خیمه ها زندگی می کنند. پیشتر خبر داده شد که پولیس فرانسه تصمیم گرفته است که این کمپ را مسدود و پناهجویان را به دو مرکز دیگر منتقل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала