مادورو: در امریکا پیروان هتلر حاکم اند

© AFP 2023 / Federico Parraمادورو: در امریکا پیروان هتلر حاکم اند
مادورو: در امریکا پیروان هتلر حاکم اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور ونزوئلا به این باور است که در ایالات متحده، پیروان آدولف هتلر حاکم اند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رئيس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با تلویزیون دولتی این کشور گفت: "فکر می‌کنم که آدولف هتلر در جناح دیگر است. نژادپرست‌ها و فاشیست‌ها در ونزوئلا حاکم نیستند، آنها بیشتر در شمال حاکم اند. اینجا (در ونزوئلا) مردم حکمروایی می‌کنند".

مخالفان مادورو در ونزوئلا برای تصرف قدرت عملیات شان را آغاز کردند - اسپوتنیک افغانستان
مخالفان مادورو در ونزوئلا برای تصرف قدرت عملیات شان را آغاز کردند

به گفته مادورو، مایک پنس، معاون رئيس جمهور امریکا، وی را با هتلر مقایسه نموده و تمام جهان را به وحدت برای مبارزه با وی فرا خوانده است. مادورو گفت: "اما من یک فرد عادی از میان مردم می‌باشم، فرد کارکن و انسانگرا. هیچگاهی فرمان حمله به جایی را صادر نکرده ام، من این کار را نمی‌کنم، ما این کار را نمی‌کنیم".

رئيس جمهور ونزوئلا گفت: "ما ملتی نیستیم که مثل شما در سراسر جهان پایگاه‌های نظامی داشته باشیم، آقای پنس، شما ۸۰۰ پایگاه نظامی در جهان دارید. اشغال می‌کنید، حمله می‌کنید، در طول ده‌ها سال مردم جهان را بمباردمان می‌کنید و از کودتاها حمایت می‌کنید. من یک فرد عادی استم، انقلابی و سوسیالیست، بولیواری که به ارزش‌ها، و افکار آزادکننده ما سیمون بولیوار پابند می‌باشم".

قابل یادآوریست زمانی که خوان گوایدو، رئيس پارلمان ونزوئلا به تاریخ ۲۳جنوری خودش را رئيس دولت ونزوئلا در دورهٔ حکومت موقت این کشور اعلام کرد، در ونزوئلا بحران سیاسی آغاز شد.

ایالات متحده امریکا و شماری از کشورهای دیگر گوایدو را به‌رسمیت شناخته، از نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور برحال این کشور خواستند تا علیه اپوزیسیون از زور کار نگیرد.

این در حالیست که مادورو خودش را رئيس‌جمهور قانونی ونزوئلا می‌خواند و رئيس پارلمان اپوزیسیونی را "بازیچه امریکا" نامیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала