اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان ننگرهار

© Photo / Independent Election Commission of Afghanistan / Independent Election Commission of Afghanistanاعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان ننگرهار
اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان ولایت ننگرهار را اعلام کرد.
اعلام نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
اعلام نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان ولایت ننگرهار

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون مستقل انتخابات با نشر اعلامیه از نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان ولایت ننگرهار خبر داد.

براساس این نتایج، عبدالکریم کریمی، فریدون خان مومند، ملک قیص نورآغا ملکزی، عبدالرووف شپون، امیرمحمد یار، نبی‌الله باز، میرویس یاسینی، حضرت علی، ابرارالله مراد، نیاز ولی مسلم، آرین یون، بی‌بی حاجی لیلما ولی حکمی، سایمه خوگیانی و انیسه عمرانی افرادی اند که به نمایندگی از مردم ننگرهار به مجلس نمایندگان راه یافته‌اند.

کمیسیون مستقل انتخابات در این اعلامیه نوشته است، که رأی هیچ‌کسی در این نتایج ضایع نشده و از آرای مردم به شکل یک امانت در همه روند پشتیبانی شده است.

پیش از این، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان تنها نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان 18 ولایت این کشور و حوزه‌ی انتخاباتی سِک‌ها را اعلام کرده بود. این ولایت‌ها شامل ارزگان، نیمروز، زابل، لغمان، پروان، سمنگان، جوزجان، بامیان، دایکندی، پنجشیر، کاپیسا، سرپل، غور، بلخ، پکتیکا، هرات، بادغیس و تخار است.

یادآوری می کنیم، که انتخابات مجلس نمایندگان افغانستان در روزهای 28-29 میزان سال گذشته خورشیدی در 32 ولایت این کشور به جز کندهار و غزنی برگزار شد و پس از یک هفته تاخیر انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت کندهار هم برگزار شد، اما انتخابات مجلس نمایندگان تاکنون در ولایت غزنی بنا بر اختلافات برگزار نشده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала