لاوروف: تماس های ما درباره مسئله افغانستان و کوریا با امریکا جریان دارد

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: تماس های ما درباره مسئله افغانستان و کوریا با امریکا جریان دارد
لاوروف: تماس های ما درباره مسئله افغانستان و کوریا با امریکا جریان دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که گفت و گو میان روسیه و ایالات متحده امریکا به خاطر مبارزه در برابر تروریسم از سر گرفته شده است.
لاوروف: بعید است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: بعید است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، که گفت و گو میان روسیه و ایالات متحده امریکا به خاطر مبارزه در برابر تروریسم از سر گرفته شده است و درباره مسئله افغانستان و کوریا تماس ها جریان دارد.

سرگئی لاوروف در سخنرانی در نشست شورای سیاست خارجی و دفاعی روسیه گفت:- "در جایی که منافع ما و واشنگتن باشد ما با امریکایی ها کار می کنیم. پس از یک زمان طولانی گفت و گو ها درباره مبارزه با تروریسم از سر گرفته شده و مکانیسم به اصطلاح شکست خورده در سوریه فعالانه، سازنده و کارآمد بین ارتش کار می کند. همچنین گفت و گو درباره جنبه های سیاسی حل و فصل مسئله سوریه جریان دارد".

او در ادامه گفت:- "تماس ما با امریکا درباره مسئله افغانستان و شبه جزیزه کوریا جریان دارد و ما با امریکا البته در بخش های فضای همکاری های عملی داریم".

وی خاطرنشان کرد، که مسکو همچنین با تعامل با رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در پیوند با مسائل مهمی همچون نگهبانی از مسیحیان و سایر اقلیت های مذهبی در خاورمیانه، توانایی تعامل با آن را می بیند.

وزیر امور خارجه روسیه، پیش از این گفته بود، که خیلی دور است که ایالات متحده امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند، باید اقدامات جمعی صورت گیرد.

لاوروف گفته بود، ناتو به طور جمعی در افغانستان عمل می‌کرد، اما حالا امریکا تلاش دارد به تنهایی مشکل افغانستان را حل کند. خیلی دور است که امریکا به تنهایی مشکل افغانستان را حل و به این کارش موفق شود باید برای حل مشکل افغانستان اقدامات جمعی صورت بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала