فراخوان رئیس جمهور سیشل از زیر آب + عکس

CC0 / / Seychelles
Seychelles - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سیشل با بیان یک سخنرانی کوتاه از زیر آب، بشریت را به حفاظت از اقیانوس ها و پیشگیری از گرمایش جهانی فراخواند.

 به گزارش اسپوتنیک، دنی فوره رئيس جمهور سیشل با زیردریایی Nekton که برای ماموریت اقیانوس شناسی انگلیس ساخته شده به آب های اقیانوس هند فرو رفت.
رئیس جمهور سیشل از عمق 121 متر، با بیان یک سخنرانی کوتاه بشریت را به حفاظت از اقیانوس ها و پیشگیری از گرمایش جهانی فراخواند. 

اگر به نقشه نگاه شود، نگرانی رئیس جمهور سیشل قابل درک است. سیشل از دو گروپ جزایر — گرانیت (مجموعا 243 کیلومتر مربع) و طوفان های مرجانی (211 کیلومتر مربع) تشکیل شده است.
گرمایش جهانی مجمع جزایر گروپ اول را به طور جدی تهدید نمی کند زیرا این جزایر از سطح دریا در ارتفاع حدود ده متر قرار دارد.
جزایر گروپ دوم فقط چند متر و حتا کمتر ازآن بالاتر ازسطح آب قرار داردت. اگر پیش بینی های موجود در مورد افزایش سطح دریا از 8 تا 16 متر تا سال 2300 صورت پذیرد، این بخش از سیشل به سادگی غرق خواهد شد.
مجمع الجزایر سیشل در شمال جزیره ماداگاسکار در جنوب شرقی قاره آفریقا قرار دارد. جزایر این منطقه محل رقابت استراتژیک هند و چین است.
جمهوری سیشل تنها کشور جزیره ای نیست که با چنین مشکل مواجه است. در جزایر مالدیو، بالاترین نقطه 2.4 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. این مجمع الجزایر ممکن است با گذشت حدود نیم قرن ناپدید شود. مناطق مشابهی در اقیانوس آرام نیز وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала