فارین پالیسی شیوه نجات جهان از فاجعه هسته ای را نام گرفت

© Fotolia / Twindesignerفارین پالیسی شیوه نجات جهان از فاجعه هسته ای را نام گرفت
فارین پالیسی شیوه نجات جهان از فاجعه هسته ای را نام گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جلب بیشتر زنان به کار در ساحه هسته ای، خطر فاجعه را کاهش می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، زنتی شارف، مبصر مجله خبری فارین پالیسی، متعقد است که افزایش تعداد زنان در حوزه هسته ای، به کاهش خطر وقوع آخرالزمان در نتیجه فاجعه هسته ای کمک خواهد کرد.
به گفته وی، مطالعات نشان داده است که بدون مشارکت کامل زنان در زمینه فن آوری های هسته ای، احتمال تصمیم گیری های خطرناک و عدم موافقت با توافق ها قبلی و ایده های ابتکاری وجود نخواهد داشت.

عدم آمادگی امریکایی ها به جنگ هسته‌ای افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
افشای عدم آمادگی امریکایی ها به جنگ هسته‌ای

مجله همچنین خاطرنشان می کند، بر اساس مطالعات رفتار هر دو جنس در سناریوهای شبیه سازی جنگی که توسط انجمن سلطنتی لندن در سال 2006 انجام شد، مردان نسبت به زنان اعتماد به نفس بیشتر از خود نشان داده اند. علاوه بر این، کار علمی ثابت کرده است که اعتماد بیش از حد، احتمال تصمیم گیری عجولانه در مورد حمله به حریف را بیشتر می سازد.
علاوه بر این شارف اضافه می کند که تحقیقات در خصوص مسایل حفظ صلح نشان داده است که توافقنامه های هسته ای دوجانبه مانند پیمان عدم گسترش سلاح های هسته ای نیز با افزایش نقش زنان در آنها، بیشتر دوام خواهد کرد.
نویسنده مقاله تأکید می کند که در حال حاضر زنان تنها حدود یک چهارم نمایندگی در مذاکرات بین المللی در مورد عدم گسترش سلاح های هسته ای را تشکیل میدهند.
مقاله نویس در آخر می گوید که افزایش نقش زنان در جهان نه تنها یک مشکل در خصوصعدالت اجتماعی است، بلکه نادیده گرفتن نقش آنها در زمینه ایمنی هسته ای و نوآوری ها و استفاده از استعدادها نادرست می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала