تعیین فرمانده امنیه پیشین بلخ به عنوان فرمانده امنیه ولایت ننگرهار

© Sputnikتعیین فرمانده امنیه پیشین بلخ به عنوان فرمانده امنیه ولایت ننگرهار
تعیین فرمانده امنیه پیشین بلخ به عنوان فرمانده امنیه ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده امنیه پیشین بلخ کارش را به عنوان فرمانده امنیه ولایت ننگرهار آغاز کرد.
شادمانی عطا محمد نور از رفتن فرمانده پیشین بلخ - اسپوتنیک افغانستان
شادمانی عطا محمد نور از رفتن فرمانده پیشین بلخ

به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله افغانستان در صفحه فیسبوکش نوشت: در محفلی كه روز گذشته در قوماندانی امنیه ولایت ننگرهار تدویر یافته بود مل پاسوال اركان حرب خوشحال سعادت معین ارشد امور امنیتی وزارت امورداخله فرمانده جدید امنیه ولایت ننگرهار را به منسوبان آن قوماندانی معرفی نمود.

در ادامه وزارت داخله افغانستان نوشته است: معین ارشد امور امنیتی وزارت امورداخله آقای مبارز را یك شخص پرتلاش و توانا عنوان نمود و گفت، كه تقرر وی در این سمت، در راستای تامین امنیت و تنفیذ قانون در ولایت ننگرهار موثریت خوبی را به ارمغان خواهدآورد.

در این محفل كه شاه محمود میاخیل والی و مسئولان ملكی و نظامی ولایت ننگرهار نیز حضور داشتند، مل پاسوال عبدالرقیب مبارز قوماندان جدید امنیه ولایت ننگرهار، یگانه هدف و آرمانش را خدمت به مردم و كشور خواند و اطمینان داد كه در راستای تامین امنیت، تنفیذ قانون و روابط نیك با مردم و هماهنگی خوبتر با سایر ادارات ملكی و نظامی این ولایت بیشترین تلاش را خواهند نمود.

یادآوری می کنیم، که عبدالرقیب مبارز پیش از این نزدیک به یک ماه به عنوان فرمانده امنیه ولایت بلخ وظیفه اجرا نمود. در زمان آغاز به کار مبارز به عنوان فرمانده ولایت بلخ درگیری هم میان طرفداران عطا محمد نور و ارتش افغانستان رخ داد که در نتیجه آن چندین نفر جان باخته و زخمی شدند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала