گذشتن یک جاپانی نابینا از اقیانوس آرام با یک قایق بادبانی کوچک

© Sputnik / Andrey Shapran /  مراجعه به بانک تصاویر گذشتن یک جاپانی نابینا از اقیانوس آرام با یک قایق بادبانی کوچک
گذشتن یک جاپانی نابینا از اقیانوس آرام با یک قایق بادبانی کوچک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نابینای جاپانی برای نخستین بار در جهان از اقیانوس آرام با یک قایق بادبانی کوچک گذشت.
جاپان به خرید اف-35 ای ادامه می دهد - اسپوتنیک افغانستان
جاپان به خرید اف-35 ای ادامه می دهد

به گزارش اسپوتنیک، میتشوهیرو ایواموتو یک جاپانی نابینا برای نخستین بار در جهان از اقیانون آرام با یک قایق کوچک بادبانی عبور کرد. کشتی بادبانی ایواموتو روز شنبه در بند ایواکی ولایت فوکوشیما در شمال غربی جاپان رسید.

 ایواموتو سفر 14000 کیلومتری اش را با یک قایق بادبانی 12 متری به تاریخ 24 فیبروری از بندر سن دیگوی امریکا آغاز کرده بود. ایواموتو در جریان این سفر توسط داگلاس اسمیت همکاری امریکایی اش که نقش ناوبر را به عهده داشت پشتیبانی می شد، اما در جریان این سفر داگلای هیچ کمکی در مدیریت قایق بادبانی نکرد.

این دومین تلاش ایواموتو برای گذشتن از اقیانوس آرام بود. او در سال 2013 در نخستین تلاشش برای عبور از اقیانوس آرام ناکام شد و در نیمه راه کشتی اش پس از چند روز غرق شد.

یادآوری می کنیم، که ایوموتو در سن 16 سالگی بینایی اش را از دست داد. در سال 2018 او اسمیت اعلام کرد، که برای سفر خود کمک مالی جمع آوری می کنند و همه پول جمع آوری شده به موسسه خیریه که برای مطالعه بیماری های که منجر به نابینایی می شوند، فرستاده خواهد شد.

این ملوان در پیام انترنتی اش نوشته بود:- "با 50 دالر که ممکن غذای شام شما در بیرون از خانه باشد، می توانید به نابینایی چشم کمک کنید و از جلوگیری از از بین رفتن بینایی دیگران کنید". 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала