روسیه نیروهایش را در مرز تاجیکستان با افغانستان با پهپادها تقویت می کند

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه نیروهایش را در مرز تاجیکستان با افغانستان با پهپادها تقویت می کند
روسیه نیروهایش را در مرز تاجیکستان با افغانستان با پهپادها تقویت می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک گردان مجهز با هواپیماهای بدون سرنشین در پایگاه روسی در تاجیکستان ایجاد می شود.
شایگو: نظامیان روسیه و تاجکستان به بدتر شدن وضعیت در افغانستان بسیار سریع واکنش نشان می دهد - اسپوتنیک افغانستان
شایگو: نظامیان روسیه و تاجکستان به بدتر شدن وضعیت در افغانستان بسیار سریع واکنش نشان می دهد

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی پایگاه 201 ارتش روسیه در تاجیکستان از تجدید صفوف گردان نیروی هوایی با نمونه های فناوری جدید خبر داد. گروه بندی نیروهای روسی در قلمرو جمهوری آسیای مرکزی باید توسط چهار مجموعه اورلان 10 افزایش یابد.

به گفته سرویس مطبوعاتی، دستگاه های جدید باید قابلیت های رزمی ارتش روسیه را افزایش دهند. هواپیماهای بدون سرنشین چند منظوره تحویل داده می توانند شناسایی هدف و شناسایی هوایی را انجام دهند، آتش توپخانه را در زمان واقعی تنظیم می کنند و این همه تا فاصله 120 کیلومتری انجام می شود.

«اورلان» تنها هواپیماهای بدون سرنشینی نیستند که با آن پایگاه نیروهای روسیه در بیرون از فدراسیون روسیه تقویت می شود.

این گردان جدید مجهز به جنگ افزار های با برد کم کمپلکس های Leer-3 (دستگاه های تخصصی جنگ الکترونیک)، گرانتا، الرن و تاچیون مسلح هست. همچنین یک قطعه با هواپیماهای بدون سرنشین تشکیل خواهد شد، که در تشکیل آن پهپادهای Forpost UAV هم می باشد.

تشکیل این واحد رزمی جدید در ماه جنوری 2019 اعلام شد. با توجه به وجود چنین تجهیزات، انتظار می رود که ارتش روسیه در آسیای میانه قادر به افزایش توانایی های رزمی در شناسایی و تنظیم آتشباری های توپخانه و تانک ها باشد.

در ماه مارچ سال روان رسانه ها از ورود 5 مجتمع ایلورون به این گردان خبر دادند.

توافق نامه ایجاد پایگاه نظامی 201 با تاجیکستان تا سال 2042 امضا شده است. این پایگاه های در قلمرو دو شهر این کشور دوشنبه و بختار واقع شده است.

معلومات درباره اورلان-10

 "Orlan-10" یک هواپیمای بدون سرنشین چند منظوره برای همه فصل است که برای کار در هر شرایط آب و هوایی و نظارت بر اجسام در زمین های دشوار طراحی شده است. این دستگاه با وزن حدود 10 کیلوگرم قادر به پخش ویدیو با وضوح بالا در فاصله تا 120 کیلومتری و به مدت 15 ساعت می تواند پرواز کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала