نخستین قاتل زنجیره‌ای در قبرس

© Flickr / Kasi MetcalfeCyprus flag
Cyprus flag - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور قبرس، برای نخستین بار با یک قاتل زنجیره‌ای مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail در قبرس، یک سرباز که مظنون به قتل سه رن می باشد ، دستگیر شد. این مرد اولین قاتل زنجیره‌ای در این کشورنامیده شده است.
به گفته پلیس،این سرباز 35 ساله پس از کشف جسد دو زن بازداشت شد. او همچنین به قتل دختر شش ساله یکی از این خانم های مقتول نیز متهم است. هر سه ازتن ازاین افراد کشته شده از سال 2018 تا زمانی که اجساد شان از داخل معدن "میتسرو" پیدا نشده بود؛ مفقودالاثر شمرده می شدند. در حال حاضر، غواصان دریاچه ای نزدیک را برای یافتن جسد دخترک بررسی می کنند.
هیئت تحقیق اعلام کرد که فرد بازداشت شدگاه قبلا به قتل یکی از زنان اعتراف کرده بودند. او گفت که این خانم یک شهروند 28 ساله فیلیپینی است که قاتل او را خفه کرده است. گزارش شده است که این مرد با هر دو قربانی از طریق اپلیکیشن دوستی، ارتباط برقرار نموده بود.
رئیس پولیس این منطقه گفته است که چنین رویداد برای قبرس بی سابقه است.جسد خانم 38 ساله فیلیپینی ، در اواسط ماه آپریل توسط یک گردشگر که قصدعکس گرفتن دراین معدن را داشت، پیدا شد. جسد به دلیل سیل پس از بارانهای شدید به سطح آورده شده بود. سپس، در طول بازرسی معدن، جسد زن دوم نیزیافت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала