فرار جنرال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایران

© Wikipedia / MrInfo2012فرار جنرال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایران
فرار جنرال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سردار نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فرار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در فضای مجازی و کانا‌ل‌ها و رسانه‌های معاند شایعاتی با عنوان فرار یک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران منتشر شده سردار نصیری در واکنش به این شایعات اعلام کرد پس از مراسم تودیع ایران را ترک.
به تازگی و پس از تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معارفه سردار سرتیپ فتح‌الله جمیری شایعه‌ای در فضای مجازی با عنوان فرار یک فرمانده سپاه در کانا‌ل‌ها و رسانه‌های معاند منتشر شد.

سردار علی نصیری فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با سایت سراج ۲۴، پیرامون شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر خروج وی از کشور گفت: مراسم تودیع بنده در روز شنبه انجام شد و این مسئله‌ی عادی سازمانی است.
فرمانده‌ی محترم این‌طور تصمیم گرفتند که بنده از مسئولیت فعلی تودیع و در جای دیگر بکارگیری شوم. این موضوع یک امر رایج از و در ۳۶ سال سابقه‌ی خدمت من چنین جابجایی‌های رخ داده است. برخلاف آن‌چیزی که اعلام شد بنده پس از مراسم تودیع ایران را ترک نکرده و موضوع خاصی نیز نبوده است.
همچنین سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز عنوان کرد: دو ساعت قبل شخصا با سردارنصیری تلفنی صحبت کردم. حالشون خوب است و کماکان درخدمت انقلاب و اسلام و کشور هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала