کیم جونگ اون از سفر به روسیه خوشحال است

© Sputnik / Press service of the Administration of Primorsky Krai/Alexander Safronov /  مراجعه به بانک تصاویر کیم جونگ اون از سفر به روسیه خوشحال است
کیم جونگ اون از سفر به روسیه خوشحال است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی در مذاکرات با پوتین گفت که از آمدن به روسیه خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در مذاکرات با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که از آمدن به روسیه خوشحال است و همچنان سلام و احترام از جانب دولت و مردم کوریای شمالی را به رئیس‌جمهور روسیه تقدیم کرد.

جزئیات دیدار پوتین و رهبر کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات دیدار پوتین و رهبر کوریای شمالی

کیم گفت: خوشحالم که به روسیه سفر کرده ام. و خوشحالیم که این بار از همسایه بزرگ و دوست خود بازدید کردیم و می‌خواهم از جناب دولت و مردم کوریای شمالی سلام و احترام آنها را به رئیس‌جمهور روسیه و دیگر دوستان عزیز تقدیم نمایم.

نشست میان رئیس‌جمهور روسیه و رهبر کوریای شمالی در شهر ولادی‌وستوک روسیه آغاز شد.

مذاکرات در ساختمان دانشگاه فدرال خاور دور در جزیره روسکی برگزار شد. پس از گفتگوی رو در رو مذاکرات با شرکت دیگر اعضای هیئت های نمایندگی دو کشور اغاز می‌شود.

رهبر کوریای شمالی روز گذشته با قطار وارد شهر ولادی‌وستوک شده است تا اولین نشست خود را بارئیس‌جمهور روسیه برگزار کند. این اولین دیدار کیم جونگ اون با رئیس یک کشور پس از بازگشت وی از هانوی و مذاکرات شکست خورده با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا در ویتنام است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала