چگونه ویزای 5 ساله شنگن را می توان گرفت؟

© Fotolia / Aytunc Oylumچگونه ویزای 5 ساله شنگن را می توان گرفت؟
چگونه ویزای 5 ساله شنگن را می توان گرفت؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقررات جدید روادیدی اتحادیه اروپا به گردشگران درستکاری که پس از دریافت ویزاهای کوتاه مدت مرتکب تخلف نشده باشند، امکان می دهد برای دریافت ویزای پنج ساله شنگن درخواست بدهند.
مقررات ویزه شنگن تغییر می کند - اسپوتنیک افغانستان
مقررات ویزه شنگن تغییر می کند

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون اروپایی اعلام کرد، که مقررات جدید برای دریافت ویزای شنگن مورد تائید پارلمان اروپا قرار گرفته و حالا قرار است شورای اروپا نیز آنرا به طور نهایی به تصویب برساند.

اصلاحات در مقررات صدور روادید شنگن که گردشگران بیش از صد کشور از جمله روسیه را در بر خواهد گرفت، از سال گذشته در اتحادیه اروپا مورد بحث قرار داشت. 

حالا برای اثبات درستکاری متقاضیان روادید تشریفات سخت گیرانه تری برای بررسی پیشینه آنها در نظر گرفته شده است. در این پیوند همه پایگاه های اطلاعاتی در چارچوب پایگاه مشترک اطلاعات هویتی اروپایی موسوم به CIR متحد شده و پیشینه های هر گردشگر با استفاده از آن مورد مطالعه قرار می گیرد.

ویزای کوتاه مدت و بلند مدت شنگن

با توجه به مدت زمانی که می‌خواهید در کشورهای عضو پیمان شنگن حضور داشته باشید، ویزای گردشگری شما می‌تواند 90 روزه یا کمتر باشد. این امکان برای گردشگر‌ها وجود دارد که ویزای 6 ماهه یا 180 روزه شنگن را نیز اخذ کنند و زمان طولانی‌تری در این منطقه اقامت داشته باشند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала