لت و کوب یک دختر در دانشگاه کابل + عکس

© کریمدانشگاه کابل
دانشگاه کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این دختر دانشجو هنگامی از سوی دیگر دانشجویان دانشکده شرعیات مورد لت و کوب قرار گرفت که میخواست در محفل فرهنگی دانشکده ادبیات شرکت کند .

به گزارش اسپوتنیک، گزارش برخی رسانه های کابل حاکی از آنست ک، یک بانوی دانشجو در دانشگاه کابل از سوی برخی از دانشجویان دانشکده شرعیات مورد لت و کوب قرار گرفته و سپس موبایلش را نیز شکسته اند.  

بر بنیاد گزارش ها، این دانشجو بصیره اختر نام داشت و روز پنجشنبه هنگامی از سوی دانشجویان دانشکده شرعیات مورد لت و کوب قرار گرفت که میخواست در محفل فرهنگی دانشکده ادبیات اشتراک کند.
گواهان رویداد می گویند: «بصیره اختر دانشجوی رشته حقوق است که از سوی دانشجویان دانشکده شرعیات مورد لت و کوب قرار گرفت. پس از این رویداد وی هنگامی که به ریاست دانشگاه کابل عارض گردید، مسؤولان دانشگاه نیز از رسیده گی به پرونده اش خود داری کردند و مقام های امنیتی دانشگاه کابل نیز به اعتراض های وی رسیده گی نکردند، موردی که حالا خشم شماری از دانشجویان رشته حقوق را بر انگیخته است.
در همین حال یکی از همصنفی های بصیره اختر به رسانه ها گفته است: «این عمل غیر انسانی است در جای که انسان ها برای آینده بهتر شان درس میخوانند، متأسفانه وضعیت به حدی نا هنجاری است که هیچ دانشجوی دختر جرأت درس خواندن را ندارند، مقام های دانشگاه نیز از رسیده گی به این پرونده خود داری کردند، حال روشن نیست که در چنین وضعیتی چه باید کرد.»
با این همه دانشجویان رشته ی حقوق اکنون از حکومت میخواهند به این مسأله به گونه ی جدی رسیده گی شود تا فضای دانشگاه کابل برای دانشجویان بانو فضای مصون درسی فراهم گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала