مادری با بیشترین تعداد فرزندان در روی زمین + عکس

© Flickr / Edمادری که 38 فرزند دارد + عکس
مادری که 38 فرزند دارد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یگ مادر اوگاندایی 39 ساله تا کنون توانسته 38 اولاد را سالم به دنیا بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "رویترز" این مادر 39 ساله اوگاندایی مریم ناباتانزی از اثر یک ویژگی نادر در وجودش؛ هربار بیشتر از یک کودک به دنیا می آورد.
او در سن 13 سالگی اولین فرزندان دوگانه خود را به دنیا آورد. این خانم 39 ساله تا کنون پنج دوقل و، چهار سه قلو و سه چهارقلو و شماری هم کودکان یگانه را به دنیا آورده است. او تا کنون 44 بار حامله بوده و 38 کودک او زنده به دنیا آمده اند.  

خاطر نشان می گردد که این زن با کودکان خود در چهار خانه کوچک سمینتی در نزدیکی مزرعه های قهوه زندگی می کند و شوهرش او را رها نموده است و این زن به تنهایی پول امرار حیات برای فرزندانش را تأمین می کند.
شوهر مریم فقط سالی یک بار به خانه می‌آید، و وقتی می‌آید او را آزار می‌دهد. او شب‌ها می‌آید و قبل از اینکه کودکان بیدار شوند خانه را ترک می‌کند.
پسر بزرگ آن‌ها اکنون 23 سال دارد، اما آخرین بار در 13 سالگی پدرش را دیده و بسیاری از خواهر و برادرانش تا به حال پدرشان را ندیده اند. او هیج کاری برای خانواده خود انجام نمی دهد و همه بار خانواده بر دوش مریم است. مریم حتی برای نامگذاری شماری از اولاد های خود از شوهرش در تلفن مشوره گرفته.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала