ابراز امیدواری پوتین به اعمال نشدن تحریم های امریکا در برابر نفت ایران

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز امیدواری پوتین به اعمال نشدن تحریم های امریکا در برابر نفت ایران
ابراز امیدواری پوتین به اعمال نشدن تحریم های امریکا در برابر نفت ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد، که تحریم های امریکا در برابر نفت ایران به هیچ وجه اعمال نشود.
جزئیات دیدار پوتین و رهبر کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات دیدار پوتین و رهبر کوریای شمالی

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پکن گفت:- "امیدوارم این اتفاق نیفتد، پس از این همه".

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه دیروز در سخنرانی خود در مراسم گشایش نشست بین المللی «یک کمربند-یک راه» در پکن همچنان تأکید کرد، که تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی به منزله یکی از شکل‌های ظهور سیاست محافظتی است و جامعه بین الملل باید به آنها پاسخ مناسب نشان دهد.

رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه اقدامات محدودکننده یکجانبه و غیرقانونی که در بیرون از چارچوب شورای امنیت سازمان ملل در نظر گرفته می‌شوند و البته جنگ تجاری، خطرناکترین شکل سیاست محافظتی است، افزود:- "جامعه بین المللی تنها در اقدامی جمعی و مشترک می تواند با چنین چالش‌هایی مقابله کند،چرا که چنین پدیده‌های منفی می تواند همچنان بعنوان زمینه ساز پرورش تروریسم، افراط‌گرایی و مهاجرت غیرقانونی بوده و در عین حال دلیلی برای بوجود آمدن مناقشات منطقه‌ای احتمالی شود".    

یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا سال گذشته از پیمان هسته ای با ایران بیرون شد و تحریم ها را دوباره بالای ایران بازگرداند. در عین حال، ایالات متحده امریکا برای کشورهای چین، هند، ایتالیا، یونان، جاپان، کوریای جنوبی، تایوان و ترکیه معافیت های موقتی را تاسیس کرد، یعنی این که امریکا تا زمان معین تحریم ها در برابر آنها را برای مقادیر معینی از نفت ایران اعمال نکند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала