Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

رپ خوانی رئیس جمهور ترکمنستان در وصف یک اسب+ ویدئو

© © Screenshot: YouTube/Chronicles of Turkmenistanرپ خوانی رئیس جمهور ترکمنستان در وصف اسب آخال تکه + ویدئو
رپ  خوانی رئیس جمهور ترکمنستان در وصف اسب آخال تکه + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ترکمنستان اینبار آهنگی را به سبک "رپ" در وصف اسبی از نژاد اخال تکه اجرا نمود.

به گزارش اسپوتنیک، قربان قلی بردی محمدوف، رئیس جمهور ترکمنستان که با رپ خوانی های خود معروف است، اینبار نیز آهنگی دیگری را به سبک "رپ" در وصف یک اسب از نژاد آخال تکه که "رواچ" لقب دارد و در نخستین روز سال 2019 متولد شده، اجرا نموده است.  

آخال‌تِکِه نژادی از اسب است که در ترکمنستان پرورش می‌دهند و از نمادهای ملی این کشور شمرده می‌شود.
رئیس جمهور ترکمنستان؛ آهنگی را که خودش ساخته است، به افتخار جشن اسب یکی از روز های ملی ترکمنستان در مجتمع ورزشی، مخصوص سوارکاری اجرا نمود. موسیقی، این آهنگ را نواسه محمدوف که به همراه پدر بزرگش آهنگ را اجرا کرد، تنظیم نموده است.
در شعر این آهنگ گفته می شود که کره اسب "رواچ" پیشگوی رفاه و آسایش برای کل کشور است.
همه ساله در آخرین یکشنبه ماه آپریل، جشن اسب ترکمن که به خواست و ابتکار رئیس جمهور این کشور، بردی‌محمداف، بوجود آمده برگزار می‌شود. در طی آن آخال تکه را گرامی می‌دارند، این حیوان با قامت و گردنی کشیده و سر کوچک، و موهای ظریف یال و دم که می‌تواند هزار کیلومتر را در کمتر از یک هفته طی کند. جمعی از کارشناسان محلی و خارجی رقابت اسب‌ها این مسابقات را دنبال کنند.
قربانقلی بردی محمدوف، رئیس جمهور ترکمنستان، دومین بار است که یک آهنگ را با سبک رپ سرود و آن را همراه با نواسه خود اجرا نموده است. آهنگ رپ که ماه جولای سال گذشته توسط رئیس جمهور ترکمنستان اجرا شد به گسترش ورزش ترکمنستان اختصاص یافته، به نام" ترکمنستان ورزشی" نامیده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала