کشف بقایای یک موجود مرموز در سواحل انگلیس + عکس

© AP Photo / Frank Augsteinکشف بقایای یک موجود مرموز در سواحل انگلیس
کشف بقایای یک موجود مرموز در سواحل انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردی در ساحل شهر "دوون" انگلستان بقایای یک موجود عجیب و مرموز را پیدا نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه The Mirror این رویداد در ساحل تینموته انگلیس به وقوع پیوست.
در روی بقایای این لاشه، پشم قرمزرنگ همراه با لکه های سفید و قهوه‌ای دیده می شود. یک شهروند ساکن این منطقه به نام کانر ویلیس که این لاشه را یافته است به گونه عجیب به این کشف خود علاقمند شده، زیرا هیچ یک از دوستانش موفق به شناختن آن نشدند. جسد حیوان به شدت پوسیده شده است که این کار شناخت آن را بسیار پیچیده نموده است. 

​ 
این مرد تصاویری از این لاشه پوسیده را به کانال تلویزیونی محلی Devon Live فرستاد که آنها آن را در وبسایت خود منتشر کردند و امیدوار بودند که کسی از کاربران بتواند این موجود را شناسایی کند.
این اولین کشف غیر معمول در دراین شهر ساحلی انگلیس نیست. اخیرا، مردم محل چتر دریایی غول پیکر را در ساحل Torquay، واقع در جنوب غربی انگلستان کشف نمودند. اندازه این چتر های دریایی تقریبا 90 سانتیمتر و وزن آن ها حدود 35 کیلوگرام بود. این نوع چتر دریایی به طور کامل برای انسان ها بی ضرر اند
پیش از این در ماه اپریل، گزارش شده بود در ساحل ایالت کارولینای شمالی الاشه و دندان های یک کوسه ماهی که میلیون ها سال پیش از بین رفته بود، کشف شد. بر اساس برآوردهای اولیه، دندان یافت شده متعلق به حدود سه میلیون سال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала