کشف راهی برای مسدود سازی سلول های سرطانی خاموش

© Fotolia / Dragos IliescuДевушка придерживает рукой грудь.
Девушка придерживает рукой грудь. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان امریکایی روشی را کشف کردند که با استفاده از آن می توان سلول های سرطانی غیر فعال را مسدود ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، Aparna Shinde "اُپرانا شیند، متخصص دانشگاه Purdue امریکا ابراز داشت که، سرطان سینه در حال حاضر از جمله بیماری های "مزمن"است. وی توضیح نمود که با گذشت 10-20 سال، پس از درمان موثر، علایم این بیماری دوباره در نزد بیمار عرض وجود خواهد کرد.
متخصص امریکایی گفت؛ دلیل دوباره مصاب شدن به این بیماری موجودیت سلول های متاستاتیک، است که می تواند سال های زیاد در ارگانیزم بیمار به گونه خاموش و غیر فعال باقی بماند.
شیند خاطر نشان ساخت، که دانشمندان در حال حاضر یک آزمایش بر روی موش ها انجام داده اند، که در نتیجه آنها  برای مدت طولانی موفق به مسدود کردن سلول های سرطانی و نگهداری این سلول ها در حالت غیر فعال شده اند.
وی گفت؛ استفاده از داروهای fostamatinib برای بدست آوردن نتایج مثبت؛ دانشمندان را کمک نمود. این دارو ها فعالیت پروتئین SYK را که به "انتقال" سلول های سرطانی ضمنی در سراسر بدن کمک می کند" کاهش داد.
دکتر مایکل وندت، یک تن از شرکت کنندگان دیگر این تحقیق گفت که برای به دست آوردن نتایج مطلوب از درمان، بیماران، برای مدت طولانی مجبور به به مصرف دارو می باشند. او با اشاره به مشکل اصلی در تحقیقات آینده گفت کار با این دارو ها با بیمارانی که در حالت بهبود قرار دارند مشکل است.
این متخصص سرطان با تاکید بر اینکه خانم ها باید به علائم خطر سرطان سینه توجه داشته باشند، گفت: به دلیل اینکه سرطان پستان کشنده ترین سرطان در خانم هاست و نباید علائم آن را نادیده گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала