مسکو: واشنگتن به روند عادی کار روسیه در سازمان ملل مزاحمت می‌کند

© Flickr / Yidian Cheowمسکو: واشنگتن به روند عادی کار روسیه در سازمان ملل مزاحمت می‌کند
مسکو: واشنگتن به روند عادی کار روسیه در سازمان ملل مزاحمت می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه در واکنش به عدم صدور ویزه برای کارشناس وزارت دفاع روسیه برای شرکت در نشست سازمان ملل متحد، گفته است که واشنگتن به مزاحمت به روند عادی کار روسیه در سازمان ملل همچنان ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با ابراز نظر در این مورد گفته است: "یکبار دیگر باید بگوییم که ایالات متحده امریکا مسوولیت‌هایش را به عنوان مکان استقرار مقر سازمان ملل متحد در نیویارک، عادلانه انجام نمی‌دهد و حتی از چنین حالات برای اهداف سیاست خارجی اش استفاده می‌کند. اینبار صحبت درمورد عدم صدور ویزه برای پاکلونسکی، مدیر یکی از انستیتوت‌های عملی — تحقیقاتی وزارت دفاع روسیه است".

امریکا: استقرار نیروی هوایی در مدیترانه سیگنال برای روسیه است - اسپوتنیک افغانستان
امریکا با استقرار نیروی هوایی خود در مدیترانه روسیه را تهدید کرد

ذکر شده است که این کارشناس باید به تاریخ ۲۵ اپریل در یک نشست سازمان ملل متحد درمورد گزارش ماموریت حقیقت‌یابی استفاده از سلاح کیمیاوی در سوریه با استفاده از مواد سمی در اپریل ۲۰۱۸ در شهر دومای این کشور، شرکت می‌ورزید.

وزارت خارجه روسیه افزوده است: "قرار بود این کارشناس روسی، مدارک قانع‌کننده مبنی بر اینکه این رویداد یک اقدام تحریک‌آمیز از جانب گروه‌های مسلح غیرقانونی و همدستان شان به شمول غربی‌ها، ارائه کند. امریکا همیشه در پروسه صدور ویزه مشکل‌تراشی می‌کند و به اینگونه از اشتراک عادی روسیه در فعالیت‌های سازمان بین‌المللی، ممانعت می‌کند، در حالیکه مسوول است تا برای تمام کشورها، این امکانات را فراهم کند. به‌طور مثال یک ماه قبل واشنگتن همینطور از صدور ویزه به رئيس هیئت روسیه در نشست کمیسیون سازمان ملل متحد در امور خلع سلاح، خودداری کرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала