دروغ‌های ترامپ به 10 هزار رسید

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر مدح و ستایش ترامپ از سربازان امریکایی
مدح و ستایش ترامپ از سربازان امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده از زمان آغاز به کارش بیش از 10 هزار ادعای غلط یا گمراه‌کننده بیان کرده که آخرین دروغ وی یک یک دروغ کاملا‌ شاخ‌دار است.

 به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست بار دیگر به بررسی دروغ های رئیس جمهور امریکا پرداخته است.
براساس گزارش این روزنامه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با گذشت 601 روز از آغاز کارش 5000 ادعای نادرست یا گمراه‌کننده داشته که به طور متوسط هشت دروغ در روز می‌شود.
او با گذشت 827 روز ریاست جمهوری خود دروغ ده هزارم را ابراز داشت. 

واشنگتن پست دروغ های روزانه ترامپ را برشمرد - اسپوتنیک افغانستان
واشنگتن پست دروغ های روزانه ترامپ را برشمرد

ترامپ در تاریخ 26 آپریل درست 226 روز پس از آن، دروغ های وی از مرز 10 هزار عبور کرد که به طور اوسط حدود 23 دروغ در روز در این دوره هفت ماهه می‌شود؛ این ادعاها در بسیاری از گردهمایی‌های او پیش از انتخابات میان‌دوره، در دوره تعطیلی موقت دولت و حین انتشار گزارش رابرت مولر درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا مطرح شده است.
زمانی که در 100 روز اول ریاست جمهوری ترامپ روزنامه واشنگتن پست راستی‌آزمایی یا اعتبارسنجی سخنان او را آغاز کرد، رسیدن به چنین دستاوردی را پیش‌بینی نمی‌کرد. ترامپ در 100 روز اول به طور متوسط کمتر از پنج دروغ در روز گفته است.
رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای اخیر نشان داد که چرا به سرعت به تعداد ادعاهای او افزوده شد. او 25 آپریل مصاحبه تلفنی 45 دقیقه‌ای با شون هنیتی در فاکس نیوز داشت و 45 ادعای نادرست مطرح کرد. در نشست 26 آپریل او با خبرنگاران هشت ادعای غلط داشت. سخنرانی او در انجمن سلاح آمریکا 24 دروغ و مصاحبه رادیویی 19 دقیقه‌ای با مارک لوین 17 دروغ داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала