مشخصات موتر آئوروس کابریولت مخصوص رژه نظامی

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر مشخصات موتر آئوروس کابریولت مخصوص رژه نظامی
مشخصات موتر آئوروس کابریولت مخصوص رژه نظامی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر پروژه موتر آئوروس، کلاس لوکس در مورد مشخصات آن توضحات داد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لیبدوف، مدیر پروژه "موتر مشهور آئوروس"، درباره ویژگی های آن می گوید: مدل «کابریولت»، دارای دروازه های عریض است، البته با تفاوت به موتر آئوروس اقای رئیس جمهور. داخل موتر با مواد مقاوم در برابر رطوبت ساخنه شده است و همچنین یک دکمه ویژه برای تغییر عمل کرد تعلیق یا فنربندی دارد.
این مدل درهای گستردهتری نسبت به نسخه ریاست جمهوری داشته است. داخل خودرو با مواد مقاوم در برابر رطوبت است. همچنین یک دکمه ویژه وجود دارد که نحوه عمل تعلیق را تغییر می دهد.
آئوروس گیربکس 9 سرعته‌ی اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد. زمان سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نیز کمتر از 6 ثانیه است.
نیروگاه هیبریدی بر اساس یک موتور V8 600 اسب بخار و یک موتور الکتریکی، یک انتقال اتوماتیک 9 سرعته و یک درایو تمام چرخ دایمی مجهز شده است.
این موتر به سقف نرم تاشو مجهز شده است. در عین حال فاصله سقف تکه ای آن تا نزدیک سر مسافر عقبی موتر می باشد.
آئوروس دارای انواع مختلف کلاس‌بندی می باشد و مجموعه ای از سیستم های مدرن شامل کنترل کروز انطباقی، سیستم هشدار برخورد، کنترل و نظارت نقاط کور، بریک اتوماتیک اضطراری، فناوری ریک خودکار و تشخیص برخورد با عابران پیاده را در اختیار دارد. مسافران ردیف عقب هم می‌توانند با نمایشگر اختصاصی، سیستم‌های سرگرمی و مولتی‌مدیا سرگرم باشند.
موتر آئوروس مربوط کلاس لوکس است و برای مقامات بلند پایه در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала