لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک توسط پولیس فرانسه

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک توسط پولیس فرانسه
لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک توسط پولیس فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران حمله به خبرنگار "اسپوتنیک" را محکوم کرد

به گزارش اسپوتنیک. فیلیپ لروت رئیس فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران امروز پنجشنبه اقدام پولیس فرانسه در مقابل خبرنگار "اسپوتنیک" در پاریس را محکوم کرد و آن را "سرکوبی خشونت آمیز" نامید.
او به "اسپوتنیک" گفت: "من سرکوبی خشونت آمیز برعلیه خبرنگار "اسپوتنیک" در پاریس را در حالی که او در حال پوشش خبری تظاهرات اول می بود، محکوم می کنم. ویکتوریا ایوانوا خود را به عنوان خبرنگار معرفی کرده و همین هم می توانسته دلیل مورد هدف قرار گرفتن او باشد. فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران و سازمان های فرانسوی عضو آن، ایجاد اختلال در کار خبرنگاران توسط پولیس فرانسه یا تظاهرگنندگان را از آغاز اعتراضات گسترده در فرانسه بارها محکوم کرده است."

روز چهارشنبه ویکتوریا ایوانوا خبرنگار "اسپوتنیک" در جریان تظاهرات روز اول ماه می در فرانسه مورد حمله پولیس قرار گرفت. این خبرنگار در مرکز تظاهرکنندگان با تلیفون اش در حال پوشش و تهیه گزارش از وقایع خود بود. پولیس در تلاش بود تا تظاهرکنندگان را متفرق کند و شروع به ضرب و شتم جمعیت با باتوم کرد. با وجود علامه و کارت مطبوعاتی روی دست و کلاه این خبرنگار بود، پولیس باز هم وی را از ناحیه سر و دست مورد اصابت باتوم قرار داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала