قورت کردن ایرپاد مرد تایوانی را به دردسر انداخت

© REUTERS / Beck Diefenbach قورت کردن ایرپاد مرد تایوانی را به دردسر انداخت
قورت کردن ایرپاد مرد تایوانی را به دردسر انداخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌های یک روزنامه حاکی از آن است که یک مرد تایوانی ایرپاد گوشی آیفون خود را قورت کرد و این امر او را دچار دردسر های ویژه ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mai یک مردی ساکن تایوان به نام Ben Hsu در زمان خوابیدن و به صورت ناخواسته یکی از ایرپادهای خود را قورت کرد. او در زمان خواب دو ایرپاد خود را در گوش خود قرار داده و موریک می شنید اما نا خواسته یکی از آن‌ها را قورت کرد. 

این پسر پس از بیدار شدن متوجه شد که یکی از ایرپادهای خود را گم کرده که با استفاده از قابلیت Find My iPhone سعی کرد آنرا پیدا کند. او در نهایت متوجه شدکه یکی از ایرپادهای خود را قورت کرده است؛ چرا که قبلیت جستجوی دستگاه، مکان آن را در داخل اتاقی که او حضور داشت نشان می‌داد اما صدای آن از داخل شکمش می‌آمد.
وی با مراجعه به پزشک و بررسی‌های اولیه مجبور به تصویر برداری با استفاده از اشعه ایکس می‌شود و در نهایت مشخص می‌شود که یکی از ایرپادهای او در معده‌اش قرار دارد.
با گذشت چند ساعت، ایرپاد بدون انجام عمل جراحی از معده‌ای این علاقمند شنیدن موزیک خارج شد، اما جالب اینکه ایرپاد پس از چند ساعت از زمان قورت شدن همچنان کار می‌کرد و40 در صد شارژ آن حفظ شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала