کشته شدن معاون قطعه سرخ لایزری طالبان در تخار

© Sputnikتخار
تخار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در ولسوالی ینگی قلعه ولایت تخار معاون قطعه سرخ لایزری طالبان کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، در یک درگیری شدید بین نیروهای امنیتی و جنگجویان طالب در ولایت تخار، تلفات سنگینی به مخالفان مسلح وارد شده است.
فرمانده پولیس تخار حشمت الله مسلم میگوید که ساعت 12 جمعه شب گروه طالبان بالای پاسگاه تپه سیدای ولسوالی ینگی قلعه حمله کرده بودند که از سوی نیروهای امنیتی و خیزش های مردمی به عقب زده شد.
حشمت الله مسلم می‌افزاید که در این درگیری قاری ناصر مشهور به ذاکر معاون قطعه سرخ لایزری طالبان کشته و چند تن از همراهانش زخم برداشته اند.به گفته وی در این رویداد سه تن از نیروهای خیزش های مردمی جان باخته و دو تن دیگر نیز مجروح شده اند.  

طالبان - اسپوتنیک افغانستان
تلفات سنگین طالبان در سه روز اول عملیات بهاری این گروه

طالبان مسلح تا هنوز در پیوند به این رویداد چیزی نگفته اند.
از سوی دیگروزارت امور داخله همچنان در خبر جداگانه گفته است که از یک سلسله حملات تروریستی طالبان در ولایت خوست نیزجلوگیری شده است.در خبرنامه این وزارت آمده: "منسوبین فرماندهی پولیس ولایت خوست در عملیاتی، که در ولسوالی نادرشاه کوت این ولایت راه اندازی نموده بودند، به تعداد ده فیر مرمی راکت، دو قبضه تفنگچه و یک قاب دوربین (مربوط گروه تروریستی طالبان) را کشف و ضبط نمودند."
خبرنامه افزوده که تروریستان طالب می‌خواستند با استفاده از این تسلیحات، ادارات ملکی در ولایت خوست را آماج حملات تروریستی قرار دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала