علت اصلی فاجعه طیاره ملکی SSJ-100

© AFP 2023 / Gunkevitchعلت اصلی فاجعه طیاره ملکی SSJ-100
علت اصلی فاجعه طیاره ملکی SSJ-100 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته تحقیق فدراسیون روسیه علت اصلی فاجعه در میدان هوائی شرمتیوو را اصابت پی در پی "رعد و برق" به طیاره سوخوی سوپرجت 100 می داند.

منبع از این مقام توضیح داده است که آله حسگر دود چند دقیقه پس از پرواز به صدا آمد که نشان دهنده اصابت رعد و برق می کند. به گفته وی، در اثر اصابت رعد و برق به تانکر تیل طیاره ضربه رسید که متعاقباً باعث آتش سوزی شد.
در شب 5 می، در زمان فرود سخت در میدان هوائی شرمیتووا، پایه تایر عقبی طیاره شکست، که خود باعث آتش در انجن و تانکر طیاره شد.

.در نتیجه، این حادثه ناگوار هوائی 41 نفر کشته شدند

باید افزودروز هواپیمای مسافربری SSJ-100 مسکو — مورمنسک با 73 مسافر و 5 خدمه پرواز، حدود ساعت 18:00 به وقت مسکو از میدان هوائی شرمتووا پرواز کرد. پس از چندین بار دور زدن در حومه مسکو به طور ناگهانی ارتفاع را از دست داده پائین آمد. در حدود ساعت 18:40، این هواپیما در فرودگاه شرمیتووا به زمین نشت. هواپیمای مسافربری مسکو — مورمنسک به دلیل قطع شدن ارتباط با فرودگاه شرمتووا بازگشت و پس از فرود در خط نشست فرودگاه آتش گرفت. براساس آخرین گزارشات، در پی این حادثه 41 نفر از جمله یکی از خدمه هواپیما کشته شدند و 37 نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала