واکنش رئیس جمهور غنی به حمله خونین طالبان به پولیس بغلان

© ARG - ارگ- FBرئیس جمهور غنی
رئیس جمهور غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله به ساختمان فرماندهی پولیس ولایت بغلان را یک عمل تروریستی خواند و آن را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله به ساختمان فرماندهی پولیس ولایت بغلان را یک عمل تروریستی خواند و آن را شدیدا محکوم کرد.
رییس جمهور غنی گفته است که تروریستان حتی در اولین شب ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و اجتناب از خونریزی است، با حمله جنایت‌کارانه خویش شماری از فرزندان غیور این سرزمین را به خاک و خون کشاندند.
رئیس جمهور تاکید کرد که نیروهای شجاع امنیتی و دفاعی ما در مقابل آنانی که مردم بی‌گناه ما را هدف قرار می‌دهند و به تاسیسات عام المنفعه آسیب می‌رسانند، با تمام قوت خواهند جنگید.
رییس جمهور ضمن اینکه مراتب تسلیت و همدردی خویش را با خانواده‌های شهدای این رویداد المناک ابراز داشت، به شهدا بهشت برین از بارگاه ایزد متعال آرزو نموده و به مسئولین مربوطه به خاطر رسیدگی به خانواده‌های شهدا و تداوی مجروحین هدایات لازم داده است. 

ظهر روز گذشته 8 عضو طالبان با جنگ افزار و وجلیقه های انتحاری، به ساختمان فرماندهی پولیس ولایت بغلان حمله کردند. در این حمله 13 تن از نیروهای پلیس افغانستان به شهادت رسیده و 35 تن دیگر مجروح گردیده اند. 

طالبان مسلح مسئولیت حمله بالای فرماندهی پولیس بغلان را به عهده گرفته اند. ذبیح الله مجاهد که خود را سخنگوی طالبان معرفی می کند، در صفحه تویترش نوشته است، که شماری از افراد این گروه بالای فرماندهی پولیس بغلان حمله کرده و ده ها افسر پولیس و امنیت ملی را کشته اند. وی در عین حال تاکید کرده است، که همه نیروهای این گروه که در حمله مشارکت داشته اند زنده بوده و درگیری جریان دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала