لحظه هیجانی در داخل هواپیمای SSJ-100 از زبان مهماندار+ عکس

© Sputnik / Russian Investigative Committee /  مراجعه به بانک تصاویر لحظه هیجانی در داخل هواپیمای SSJ-100 از زبان مهماندار+ عکس
لحظه هیجانی در داخل هواپیمای SSJ-100  از زبان مهماندار+ عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهماندار هواپیمای ایرفلوت SSJ-100 در مورد لحظات هیجانی در داخل هواپیمای که در فرودگاه شرمتیوو آتش گرفت حکایت کرد

به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا کاساتکینا، مهماندار هواپیمای SSJ-100 مسکو مورمانسک که روز گذشته در فرودگاه شرمتیوو آتش گرفت از لحظات پراز هیجان در داخل هواپیما حکایت نمود. وی گفت: «هنگامی که هواپیما به زمین نشست و هنوز سرعت آن زیاد بود، مسافران با ترس و وحشت از چوکی های شان برخاسته و آماده خروج از هواپیما شدند. آنها با بستگان خود تماس می گرفتند و فریاد می زدند که هواپیما آتش گرفته است. سپس، هنگامی که هواپیما بر زمین نشست؛ مهمانداران فورا به نجات مسافران اقدام نمودند».  

مهماندار هواپیما در ادامه می افزاید: تمام حوادث بسیار سریع اتفاق افتاد؛ ما مسافران را با تیله دادن وادار می ساختیم که سریعتر از هواپیما خارج شوند.
کاساتکینا تایید کرد که رعد و برق به هواپیما برخورد کرد و پس از آن مشکلات ارتباطی به وجود آمد. در سمت چپ هواپیما برخوردی بوجود آمد و سپس همه جا را دود سیاه فرا گرفت.
به گفته کاساتکینا، در داخل هواپیما آتشی وجود نداشت اما پیش از توقف هواپیما، پنجره های هواپیما شروع به ذوب شدن کردند.
روز گذشته 5 می یک فروند هواپیمای مسافربری با 73 مسافر و شش خدمه در فرودگاه بین‌المللی «شرمتیوو» در شهر مسکو، پایتخت روسیه، آتش گرفت.
طبق گفته‌های نماینده دفتر حمل و نقل بین المللی مسکو، هواپیمای SSJ-100 «سوخو سوپرجت — 100» زمان به زمین نشستن آتش گرفته است.
این هواپیما با شماره پرواز SU — 1492) که از مسکو عازم مورمانسک بود، "به دلیل مشکلات فنی" مجبور شد به فرودگاه برگردد و لحظاتی پس از فرود در باند فرودگاه دچار آتش سوزی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала