جنگنده های روسی همه ای نقاطی را که از آن راکت شلیک شده بود، نابود کردند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation/Vadim Grishankin /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده های روسی همه ای نقاطی را که از آن راکت شلیک شده بود، نابود کردند
جنگنده های روسی همه ای نقاطی را که از آن راکت شلیک شده بود، نابود کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمام نقاطی که تروریست‌ها از آن راکت شلیک کردند، در عملیات جنگنده‌های روسی و همچنین آتش توپخانه ارتش سوریه منهدم شد.
دفع حملات راکتی بر پایگاه هوایی روسی حمیمیم در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
دفع حملات راکتی بر پایگاه هوایی روسی حمیمیم در سوریه

به گزارش اسپوتنیک، مرکز هماهنگی روسی در سوریه اعلام کرد، که سامانه دفاع هوایی روسیه در سوریه همه ای راکت‌هایی را که تروریست ها پرتاب کرده بود، رهگیری کرد بدون اینکه منجر به بروز تلفات یا خسارت در پایگاه حمیمیم شود، همه نقاطی که تروریست‌ها از آن راکت شلیک کردند، در عملیات جنگنده‌های روسی و همچنین آتش توپخانه ارتش سوریه منهدم شد.

ویکتور کوبچیچن مدیر مرکز هماهنگی روسی در بیانیه‌ای اعلام کرد، که پایگاه حمیمیم هدف 36 راکت قرار گرفت که منبع شلیک آن سمت شرقی جبل الزاویه در منطقه  ادلب بود که منطقه کاهش تنش و زیر سیطره تروریست‌های جبهه النصره است.

وی تاکید کرد، سامانه دفاع هوایی این راکت ها را رهگیری کرد بدون اینکه منجر به بروز تلفات یا خسارت در پایگاه حمیمیم شود، همه ای نقاطی که تروریست‌ها از آن راکت شلیک کردند، در عملیات جنگنده‌های روسی و همچنین آتش توپخانه ارتش سوریه منهدم شد.

یادآوری می کنیم، که گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه کاهش تنش در ادلب با نقض توافق آتش بس، ده‌‌ها راکت به سمت این پایگاه شلیک کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала