شوخی جالب لاوروف در مورد CNN

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی جالب لاوروف در مورد CNN
شوخی جالب لاوروف در مورد CNN - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه معمای لفظی را در خصوص شبکه تلویزیونی CNN امریکا اختراع کرد.

 به گزارش اسپوتنیک،سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با مایک پمپئو، همتای امریکایی خود در طول یک کنفرانس مطبوعاتی، معمای طنز‌آمیزی را در خصوص شبکه تلویزیونی CNN ابراز داشت.
وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به سوال روزنامه نگار این شبکه تلویزیونی که از وی پرسید، در صورت دخالت نظامی ایالات متحده در ونزوئلا، آیا روسیه فرصتی برای متوقف کردن چنین یک اقدام بزرگ از سوی امریکا را خواهد داشت یا خیر؟ گفت: "برخی افراد (اشاره به دونالد ترامپ) اخبار شما را جعلی می نامند، اما شما اکنون جعلی می پرسید."
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه سپس ابراز داشت که کشورش هرگونه اقدامات تهاجمی در هر نقطه دنیا را که باعث نقض قوانین بین المللی می گردد، دائم محکوم نموده و غیر قابل قبول می داند.
وی گفت: "استفاده از نیروی نظامی فقط از سوی شورای امنیت سازمان ملل مجاز می باشد و یا این امر می تواند در پاسخ به تجاوز ار سوی یک کشور مورد استفاده قرار گیرد. در ونزوئلا تاکنون چنون چیزی اصلا موجود نیست.
گفتنی است که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه با «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه امریکا در پایتخت فنلاند دیدار کردند.
این اولین ملاقات دوجانبه لاوروف و پمپئو پس از انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه لمریکا است. آنها قبل از آن، چندین بار تلفنی باهم صحبت کرده بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала