برکناری فرمانده پولیس و آمر امنیت پولیس بغلان

© Sputnikبرکناری فرمانده پولیس و آمر امنیت پولیس بغلان
برکناری فرمانده پولیس و آمر امنیت پولیس بغلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله پس از بررسی چگونگی حمله بر فرماندهی پولیس بغلان، فرمانده پولیس و آمر امنیت پولیس این ولایت را برکنار کرد.
ادامه درگیری مهاجمان طالب با نیروهای دولتی افغانستان در بغلان - اسپوتنیک افغانستان
ادامه درگیری مهاجمان طالب با نیروهای دولتی افغانستان در بغلان

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، خوشحال‌ سعادت، معین ارشد امنیتی وزارت داخله که روز گذشته برای بررسی چگونگی حمله بر فرماندهی پولیس بغلان به این ولایت رفته بود، پس از دیدار از ساختمان فرماندهی پولیس، الله‌داد فدایی، فرمانده پولیس و محمدزمان عیار، آمر امنیت پولیس این ولایت را از وظایف‌شان برکنار کرده است.

احمد جاوید بشارت سخنگوی پولیس بغلان می‌گوید، معین ارشد امنیتی وزارت داخله نیازمحمد نیازمند را به حیث فرمانده تازۀ پولیس و نقیب‌الله یوسفی را به حیث آمر امنیت تازۀ پولیس این ولایت معرفی کرده است.

معین ارشد امنیتی وزارت داخله در سفرش به بغلان گفته است، که این وزارت بررسی‌هایش را در پیوند به چگونگی انجام حمله بر فرماندهی پولیس آغاز کرده و با کسانی که در این زمینه غفلت کرده‌اند، بر بنیاد قانون برخورد خواهد کرد.

در همین حال، محمدصفدر محسنی، رئیس شورای ولایتی بغلان فرمانده پیشین پولیس و آمر امنیت پیشین پولیس این ولایت را به بی‌پروایی متهم می‌سازد و می‌گوید، این افراد به علت بی‌کفایتی از وظایف‌شان سبک‌دوش شدند.

یادآوری می کنیم، که چاشت روز یکشنبه هشت مهاجم بر فرماندهی پولیس بغلان حمله کردند و نزدیک به هفت ساعت با نیروهای امنیتی جنگیدند. در این رویداد 21 نیروی دولتی جان باختند و بیش از 60 تن به شمول غیرنظامیان زخم برداشتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала