احساس افرادی که پس از مرگ کلینیکی زنده شدند

© Depositphotos.com / Sudok1مرگ
مرگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افرادی که با مرگ بالینی "کلینیکی" روبرو شده بودند رویا های خود را پس از زنده شدن در اینترنت به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک،کاربران Reddit تصورات خود را پس از مرگ بالینی به اشتراک گذاشتند. آنها در مورد آنچه که هنگام مرگ کلینیکی دیده و احساس نموده بودند، صحبت کردند. این بحث در Reddit با جمع‌آوری ده هزار علامت مثبت، محبوبیت زیادی پیدا کرد.
شماری از افراد "مرگ کلینیکی" را همانند یک خواب طولانی پس از یک روز خسته کننده توصیف نمودند. آنها گفته اند چیز دیگری موجود نبود.
یک تن ازکاربران با نام باس تامپر نوشته: "نه نور، نه هم کدام خاطره‌ای، مثلی که من یک ساعت و یا بیشتر از آن اصلا دراین دنیا نبودم، گویا همه چیز در یک ثانیه رُخ داد."
اما شمار کسانی که آرامش مطلق را تجربه نموده بودند، بیشتر بود.
کاربر دیگری با نام Veganconnor نوشت: «گویا دریک دقیقه از تمام مسئولیت ها خود را رها نمودم و به گونه روشن این احساس به من دست داد که همه چیز بهتر خواهد شد».
تعدادی از کاربران در باره رویا دیدن نه، بلکه در مورد جدا شدن روح از بدن حکایت نمودند. یک تن از آنان نوشت که شاهد نجات خود در اتاق عمل بود. یکی دیگر اعتراف کرد که شاهد بیرون کشیدن جسد خود از حوض بوده است.
مرگ بالینی یا مرگ کلینیکی، یک تجربهٔ شخصی است که ممکن است شامل احساساتی مثل احساس خروج از بدن، احساس شناور بودن، سکوت کامل، احساس امنیت و گرما، تجربهٔ از هم پاشیدگی، دیدن تونل، دیدن نور، دیدن بستگان فوت‌شده و غیره باشد.
این پدیده در بسیاری مواقع هنگام فرارسیدن احتمالی یک مرگ قریب‌الوقوع برای انسان رخ می‌دهد، اما به علت‌های بسیار دیگر نیز می‌تواند رخ دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала