تصاویر «مریم مقدس» با پرچم هم‌جنسگرایان در پولند

© Flickr / Sean MacEnteeThe Virgin Mary
The Virgin Mary - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن پولندی 51 ساله به اتهام تلفیق تصویر «مریم مقدس» با پرچم دگرباشان جنسی بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک،وزارت داخله پولند از پخش و نصب پوسترهایی در امکان عمومی شهر پوتسک در مرکز این خبر داده است که در آن، تصویر «مریم مقدس» با پرچم دگرباشان جنسی تلفیق شده است. پولیس، یک زن 51 ساله را به ظن دست داشتن در تلفیق تصویر مریم مقدس و پرچم همجنس‌گرایان بازداشت کرده است. 

یوآخیم بروژینسکی، وزیر داخله پولند، گزارش داده است که این پوسترها دوشنبه‌شب در امکان عمومی شهر پوتسک، پخش و نصب شده است. بنابر این گزارش، در پوسترهایی که به زباله‌دانی‌های پوتسک و تشناب‌های عمومی این شهر چسبانده شده بود، هاله «مقدس» دور سر مریم باکره و عیسی مسیح به رنگ پرچم رنگین کمانی در آمده بود.
پرچم رنگین کمانی نماد جنبش‌های هوادار حقوق دگرباشان جنسی (هم‌جنس‌گرایان، دو جنس‌گرایان و تراجنسیتی‌ها) است. گفته شده است که محافظه‌کاران پولند، مخالف حقوق دگرباشان جنسی در این کشور هستند.
پولیس در جریان پی‌گیری این قضیه، یک زن را به ظن دست داشتن در تلفیق تصویر مریم مقدس با پرچم دگرباشان جنسی بازداشت کرده است. گفته شده است که در جریان تفتیش منزل این زن، تصاویر مشابهی از مریم مقدس و عیسی مسیح به همراه هاله‌ای از پرچم رنگین کمانی به دست آمده است. وزیر داخله لهستان از این اقدام پولیس ستایش کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала