ربودن دختران پاکستانی توسط دلالان چینایی

© Flickr / Hashoo Foundation USAربودن دختران پاکستانی توسط دلالان چینایی
ربودن دختران پاکستانی توسط دلالان چینایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس پاکستان گروه 10 نفری شهروندان چینی به دلیل مجبور کردن دختران به فحشا دستگیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک به اشاره به Business Standar، مقامات پاکستانی، یک گروه شامل 10 شهروند چینی را به دلیل ازدواج های جعلی با دختران جوان پاکستانی و سپس مجبور کردن آنها به فحشا در چین، دستگیر کردند. بر اساس برخی گزارشات، چینی ها طی ازدواج با دخترانی پاکستانی، آنان را به چین برده نخست از آنها به صفت برده جنسی و سپس اعضای بدن آنها را کشیده و اقدام به فروش آن می کردند.

جمیل احمد خان، یکی از مقامات ارشد سازمان تحقیق فدرال در لاهور مرکز پنجاب ، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که اداره مبارزه با قاچاق انسان نیز چهار شرکت کننده پاکستانی در تجارت فحشا را بازداشت کرده است.
به گفته وی، جنایت کاران با کمک دلالان محلی، دختران پاکستانی را با مردان چینی عروسی می کردند که بیشتر این عروسان از خانواده های فقیر جامعه مسیحی این کشور هستند، دلالان به والدین این دختران که معمولاً از خانواده‌های فقیر پاکستان هستند، چندین هزار دالر پول می‌دهند و به آنان تعهد می‌کنند که برای دختران‌شان، شوهران ثروتمند و مسیحی در چین جستجو خواهند کرد.
ولی در حقیقت، براساس گزارش اسوشیتد پرس، زمانی که این دختران به چین می‌رسند، معمولا خلاف میل‌شان به ازدواج داده می‌شوند و در برابر انواع بدرفتاری‌ها و خشونت‌ها قرار می‌گیرند.
اسلم آگوستین، وزیر حقوق بشر و اقلیت‌های پاکستان در ایالت پنجاب می‌گوید: "این قاچاق انسان است. دلیل تمام این ازدواج‌ها، حرص است… من با شماری از این دختران ملاقات کرده ام و همه بسیار فقیر بوده اند."
آقای آگوستین هم‌چنین دولت چین و سفارت این کشور در اسلام‌آباد را به بی‌توجهی متهم کرده و می‌گوید که برای این دختران بدون هیچ تحقیقی ویزه و اسناد سفر فراهم می‌کنند.
ولی وزارت خارجه چین این اتهام را رد کرده و گفته است که فعالیت شرکت‌های غیرقانونی همسریابی برای آن‌ها غیرقابل قبول است.
در همین حال، سازمان تحقیقات فدرال پاکستان روز دوشنبه ده شهروند چین و چهار پاکستانی را در ایالت پنجاب در رابطه به قاچاق انسان بازداشت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала