واکنش مقام نظامی ایران به پیشنهاد مذاکره ترامپ

© AP Photo / Vahid Salemiسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به پیشنهاد اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده اظهار داشت، مذاکره‌ با آمریکایی‌ها انجام نخواهد شد و آمریکایی‌ها هم جرأت اقدام نظامی علیه ما را نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه ضمن بیان این مطلب افزود: ترامپ فکر می‌کرد با تحریمات و فشارهای جدیدی که امریکا پس از خروج از برجام بر جمهوری اسلامی تحمیل می‌کند، ایران دچار نوعی به هم ریختگی داخلی می‌شود و در نهایت به مذاکره و گفت‌گو با امریکا تن خواهد داد، اما در عمل چنین اتفاقی نیافتاد. بلاخره امریکائی ها تصمیم گرفتند که باید چیزهای دیگری را زمینه این تحریم‌ها کنند.

آمادگی امریکا برای جنگ با ایران - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی امریکا برای جنگ با ایران
سردار جوانی تاکید کرد: بعد از اینکه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که پس از بد عهدی آمریکایی‌ها و عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات برجامی خودشان، جمهوری اسلامی تصمیم گرفت تا تعهدات خودش را کاهش دهد و یک روندی را در این بیانیه اعلام کرد که روز به روز از تعهدات خودش می‌کاهد. این نشان دهنده این است ملت ایران و نظام اسلامی مقاومت را در پیش گرفته است.

به تازگی دونالد ترامپ گفت: ما از ایران می خواهیم که از جاه طلبی های هسته ای دست کشیده و رفتار خود را تغییر دهد و صادقانه به میز مذاکره بازگردد.
دونالد ترامپ همچنین ابراز امیدواری کرد که زمانی با رهبر ایران دیدار کند.
روز چهارشنبه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با صدور دستوری بخش فلزات و معادن ایران را مشمول تحریم‌های این کشور کرد.
پیش از این حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نیز اعلام کرد که تهران در پاسخ به خروج آمریکا از برجام از اجرای برخی تعهدات خود در قبال این تفاهم نامه دست خواهد کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала